nedeľa 3. decembra 2023

Dušičkový november


Banícky oltár v Novej Bani - duše trpiace v očistci

Doprajme si ešte posledné obzretie za "dušičkovým" novembrom. 

Hlavne prvý týždeň som venovala modlitbám za duše zomrelých. Modlila som sa za nich predovšetkým na cintoríne - každý deň na niektorom. Tie zaujímavé, ktoré som tento rok navštívila prvýkrát som vám už ukázala v samostatných príspevkoch, tak teraz už len také zhrnutie. A pár fotografií, ktoré sa do spomínaných postov nevošli.

1. november - sviatok Všetkých svätých
Modlím sa predovšetkým za "svojich", rodinu, príbuzných...

2. November - spomienka na všetkých verných zosnulých
A sviečka za nenarodené deti. 
 Hrob nenarodených detí, Martinský cintorín, BA

Viackrát som navštívila zosnulých na Ondrejskom cintoríne.
Mám to blízko.

3. November, Ondrejský cintorín, BA

Ondrejský cintorín, BA

4. November, Pezinok - Grinava

4. November, Svätý Jur

6. November, Ondrejský cintorín

Ondrejský cintorín

Ondrejský cintorín

Ondrejský cintorín, Martin ťapák

6. November, Ondrejský cintorín, BA

7. November (16:30), Martinský cintorín, BA

7. November (17:02), Martinský cintorín, BA 

7. November (17:05), Martinský cintorín, BA


8. November, Cintorín Vrakuňa (Ružinovský)
Aj s krásne vyfarbeným bažantom. 

22. November, detail kolumbária
(múr na urny s popolom zosnulých) na Martinskom cintoríne

.................................................
Cintoríny, ktoré sme navštívili a zdokumentovali v r. 2023

Podrobné články o jednotlivých cintorínoch, ktoré sme už v rámci projektu "Dušičkové výlety" navštívili nájdete pod štítkom dušičkové výlety.

Želám vám pokojný  a požehnaný čas. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...