pondelok 11. septembra 2023

30 rokov...



Radostný deň vám všetkým želám! 

Pozerám, že som sa zase dlho neozvala na blogu. Mám toho veľa, o čom by som mohla písať. Ale prv ako začnem plniť resty z leta, chcem si sem odložiť vyznanie vďaky za tridsať rokov spoločného života s mojim manželom. 

Áno, už je to celých tridsať rokov, čo sme si sľúbili vernosť v dobrom i zlom, v zdraví i v chorobe, v bohatstve i v chudobe, v šťastí i nešťastí... až kým nás smrť nerozdelí. A ja som vďačná za každý rok, za každý deň, za každú minútu, ktorú spolu prežívame. 

Som vďačná za slobodu, pokoj, radosť a uvoľnenie, ktoré medzi nami vládne. 
Som vďačná za jednotu, ktorú si spolu budujeme. 
Som vďačná za podporu, ktorú od drahého dostávam pri všetkom na čo sa podujmem, ako aj vo chvíľach, keď sa mi nič "nedá" robiť.
Som vďačná za všetko, čo pre nás robí (nebudem vymenovávať, iba v súkromí medzi sebou).
Som vďačná za čas, ktorý môžeme tráviť spolu. 
Som vďačná za syna, plod našej vzájomnej lásky. 
Som vďačná za všetky radosti i ťažkosti, ktoré navzájom môžeme zdieľať.
Za myšlienky, v ktorých sa tak dôverne dokážeme zjednotiť.
Aj za tie, ktorými sa vieme navzájom obohatiť, lebo sú rozdielne. 
Za diskusie. Pri niektorých akoby ten druhý len lepšie vyjadril, to čo aj ja tak vnímam. Pri iných trvá niekedy aj roky, kým nájdeme zhodu. 
Za aktivity, ku ktorým ma "vytiahne", keď sa mi nechce. 
Aj za tie, ku ktorým "musím ťahať" ja jeho. 
Za krásnu spoločnú chalúpku, ktorú si spolu zveľaďujeme a na ktorej sa hodne narobí. 
...
Za veľa vecí, ktoré mi napadajú každý deň, ale ktoré mi práve v tejto chvíli neprídu na myseľ. 
A tiež za tie, ktoré sa nehodia do verejného priestoru blogu. 
No a som vďačná aj za všetky drobnosti, ktorými sme sa v posledných dňoch usilovali toto naše výročie osláviť. 

Fotografie nižšie sú z našej sobotnej (9. 9. 2023) prechádzky na Kamzík a Železnú Studienku. 

Zastávka pri Panne Márii Kráľovnej na Kolibe

Treba poďakovať a obnoviť zasvätenie celej rodiny.

Pod Tvoju ochranu sa utiekame, svätá Božie Rodička...
Ty buď kráľovnou našej rodiny. Tak ako aj doteraz.

Rada skúšam veci.
A môj drahý ma vo všetkom podporuje. Aj keď je to "blbosť". :)

Zelená cesta pred nami i za nami.
Nech je taká aj naša spoločná cesta životom.
(Ani nemusí byť celkom po rovine. Na Kamzíku som nefotila.)




Pri jednom z rybníkov na Železnej Studienke

Kaplnka sv. Rity pri Červenom moste
Chcem prosiť všetkých svätých o pomoc na ceste a nechať sa viesť ich príkladom.

Lego kvety som dostala k narodeninám (pred nedávnom). 
Ich skladanie som si užívala 4 dni. Po troche. Relax, pokoj, radosť.

Zdravé maškrtenie v tvare "lásky". 
(Neveľmi) sladké čokoládové (kakaové) srdiečka. 


V nedeľu sme si dopriali kino. Vo dvojici. :)
 A prechádzku popri Dunaji. 

Želám aj vám radostné dni, pokojné noci a zdravé vzťahy. Nech vás na všetkých vašich cestách sprevádza, ochraňuje a vedie Láska.

Dekoráciu k 30. výročiu "nám" pripravili aj v parížskom Disneylande.
Viac z našich prázdninových ciest po Európe doplním hádam čoskoro.
  
 

8 komentárov:

  1. Z vás to sjednocení a pokoj stříká na dálku. Gratuluju moc a těším se na zápisky z cest. A lego kytky, hustý! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc gratuluju, krásný výčet vděčností!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Blog je super! A hlavne tá vďačnosť za všetko, Evka. To 'všetko' zahrnuje aj dobré a krásne, aj menej dobré a krásne. A tá vďačnosť veľmi chýba v našej súčasnej, veľmi rozdelenej spoločnosti. Kiež by si to mnohí ľudia u nás ešte stihli uvedomiť, kým nebude neskoro.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. A áno, je to tak, je dôležité prežívať vďačnosť za všetko, aj keď niečo nie je tak, ako by sme chceli.

      Odstrániť
  4. Pekný dnešný deň a aj všetky ďalšie želá Pavli

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...