streda 24. augusta 2022

Vďačné leto 2022: Na chalúpke



Želám vám radostný deň!

************
Na úvod znovu pripomínam výzvu VĎAČNÉ LETO 2022.

Do konca augusta nám chýba už len týždeň. Tak chcem aj vás povzbudiť, aby ste nezabudli pridať aspoň jeden príspevok o vašej letnej vďačnosti. Ak chcete zároveň vyhrať knihu z vydavateľstva zachej.sk [šanca je naozaj veľká!], postačí ak pridáte link na môj blog a na stránku zachej.sk - a dáte mi o tom vedieť. 
(V prípade, že budete svoju vďačnosť zdieľať na Instagrame, pridajte hashtag #vdacneleto22, označte ma - @letitia_tiba a tiež @zachej.sk).
************

A teraz sa už s vami podelím o ďalšiu várku mojich darov, za ktoré som vďačná. Tentoraz z dní, ktoré som prežila na našej chalúpke na strednom Slovensku.




24. júl 2022

Som vďačná...
- Za leto. Aj za teplo, hoci je niekedy až príliš horúco.
- Za našu chalúpku, kde môžeme tráviť čas a kde nie je taký úpek ako v meste.
- Za vodu. V každej podobe. Za fontánku, ktorá prináša osvieženie nám a trochu vlahy rastlinám. Za lipu, ktorá už nevyzerá tak zvädnuto, ako keď sme prišli.
- Ďakujem za jablká, čo sa urodili, aj tie čo opadali nezrelé... Za ich chuť, vitamíny, prácu okolo...
- Ďakujem za rozkvitnutú levanduľu. Za jej krásu, vôňu, množstvo hmyzu... a za kytičky pre blízkych, čo som si z nej nastrihala.
- Som vďačná za víkend, za čas voľna, ktorý si tu môžeme užívať.



Som vďačná za dary prírody. 
Za dary jedlé, aj tie, na ktoré sa môžeme (len) pozerať. 
Ďakujem za prechádzky po okolí. Za kopce, lúky, výhľady, vzduch... aj za námahu, ktorú si vyžaduje chodenie po nich. 
Ďakujem za černice, ktoré som našla na prechádzke, a na ktorých som si mohla pochutnať
Ďakujem za pohyb. Za modlitbu. Za to, že moja nebeská Matka je stále pri mne, kamkoľvek idem.
Vďaka za veľké čierne pero (ešte stále neviem z akého vtáka), ktoré som našla po ceste. 
Vďaka za život okolo. Za vtáky, ktoré boli tak blízko. Za diviaky, po ktorých som našla (vďakabohu) len rozrytú zem. Za kravy, ktoré mi vyzváňali spoza horizontu... 







14. august 2022

Som vďačná za drevo na zimu
Za teplo rodinného krbu
Za našu chalúpku na Strednom Slovensku
Za čas dovolenky, ktorý tu budeme tráviť
Za projekty, ktoré sa postupne realizujú
Za radosť, spoločný čas, čas na tvorivé aktivity, čas v prírode, čas spolu...
Vďaka ti, Bože!



Som vďačná za knihy, ktoré môžem čítať. 
Za projekt Prečítané leto, ktorý ma inšpiruje a dáva istý pocit spolupatričnosti. 
Za tvorivú energiu, ktorú môžem využiť napr. aj pri fotení obrázkov k Prečítanému letu
Za knihy, ktoré mi pomáhajú duchovne rásť
Za sviatky, ktoré prinášajú radosť, ale tiež nám pripomínajú, čo je dôležité. 
Za xx rokov života, ktoré mi Pán doprial. A tiež za ľudí, ktorí ma pri tej príležitosti rôznym spôsobom potešili.
...






Som vďačná za čas s rodinou. 
Za spoločenské hry, ktoré utužujú naše vzťahy a pomáhajú nám spoločne prežívať príjemný čas.
Za vzťahy medzi otcom a synom. 
Za večery na terase - v tichu, v rozhovoroch, pri pozorovaní hviezd... 
Za dni keď bolo horúco, aj za dni keď pršalo akoby lialo z krhly. 
Za hojdačku na záhrade.
Za jedlo na tanieri.
Za pokoj, keď môžem len dýchať a pozorovať svet...



22. august 2022

Za nový deň
Že mám(e) čo jesť
Za chuťové poháriky, aby som si jedlo mohla vychutnať
Za dážď
Za zeleň okolo
Za vzduch, ktorý dýcham(e)
Za pele spláchnuté dažďom
Za moju rodinu
Za návštevu, ktorý sme tu mali
Za jej šťastný príchod domov
Za čas dovolenky
Za ľudí, ktorých v živote stretávam
...




Stačilo vám? Priznám sa, že mne nie, ale budem netrpezlivo vyzerať vaše príspevky (kdekoľvek na internete), v ktorých sa s nami podelíte, za čo ste vďační vy. Určite mi potom dajte vedieť, dobre?

A teraz vám už želám radostné (aj keď už nie tak horúce) dni a pokojné noci. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...