utorok 6. septembra 2022

VĎAČNÉ LETO 2022: vyhodnotenie


Radostný deň vám všetkým želám! 

Posledný august bol už pred pár dňami a je teda najvyšší čas vyhodnotiť našu hru (a súťaž o knihy) VĎAČNÉ LETO 2022. 

Neviem, koľkí z vás sa zapojili len súkromne vo svojom prostredí. Neviem, či ste hľadali a nachádzali v každodennom letnom kolotoči veci, za ktoré ste vďační, aj keď ste sa o ne nepodelili "s celým svetom" v prostredí internetu. Neviem, či niektorí z vás zdieľali príspevok, ktorý som v internetovej sieti nenašla. Každopádne ja som prežívala celé leto s tým, že každý deň som sa usilovala nájsť aspoň jeden dôvod na vďačnosť (a samozrejme som ich našla oveľa viac), čo mi veľmi pomáhalo udržať si pozitívnu myseľ aj v tých ťažších chvíľach. Tiež som sa nedelila o všetko, často sa mi nechcelo hľadať vhodný záber a fotiť, alebo som nenašla silu sadnúť si a otvárať internetové siete, aby som sa o svoje myšlienky delila s ostatnými. Boli aj dni, keď som si nezapísala nič ani do svojho "vďačného denníka". Ale tá myšlienka tu bola stále, a to mi pomáhalo. Myšlienka, že nech prežívame čokoľvek, je tu Niekto, kto nás nekonečne miluje a všetko, čo nám dáva je dobré a hodné vďaky. A tak som paradoxne prichádzala s dôvodmi na radosť práve v tých ťažších dňoch a dni, ktoré sme si užívali, sme si len jednoducho "užívali" a poďakovali sme sa za ne paušálne ako za jeden pekný celok.

Čo sa týka súťaže, priznám sa, že mi bolo smutno z toho, ako málo ľudí sa do nej zapojilo. Na druhej strane ma teší aspoň fakt, že vďaka tomu získa odmenu - knižku z vydavateľstva zachej.sk - každý (presnejšie každá) z nich. Tak poďme k samotnému vyhláseniu víťazov! 

1. 
Najaktívnejšou, a vlastne jedinou, kto splnil všetky pravidlá pre zapojenie do súťaže je... 
Lenka @doodlenka. Odporúčam vám pozrieť si aj jej blog, kde píše o radostiach a strastiach, zážitkoch a domácej škole... v ich momentálne trojdetnej rodinke - Určeno ke sdílení.

2. 
Vydavateľstvo zachej.sk sa rozhodlo poslať odmenu aj... 
Eva Sékelyová, ktorá zdieľa svoje dary na súkromnom účte (takže ak ich chcete vidieť, musíte jej poslať žiadosť o sledovanie). Ale príspevky na tému vďačnosti nepísala len cez prázdniny, kým bola vyhlásená súťaž. Vďačnosť (#eucharisteo) za všetky dary, ktoré nám Prozreteľnosť dáva je Evkiným životným štýlom odkedy ju poznám. Aj preto si myslím, že si odmenu zaslúži plným právom.

Obom zúčastneným srdečne gratulujem a ďakujem za účasť. 
A vydavateľstvu zachej.sk ďakujem za ceny venované do súťaže. 





Ďakujem vydavateľstvu zachej.sk
za ceny venované do súťaže.

A čo bude ďalej? Mala som v pláne urobiť podobnú výzvu aj v októbri, tentoraz zameranú na ruženec, na ktorý sa v októbri vždy sústredíme viac. Ale - má to zmysel? Zapojili by ste sa? Prosím, napíšte mi - do komentáru, alebo hoci aj na e-mail (letitia.tiba@gmail.com), či ste vôbec registrovali výzvu VĎAČNÉ LETO 2022, či ste z nej mali aspoň nejaký úžitok, alebo ste sa zapojili súkromne (takže o tom neviem). A tiež by som chcela vedieť, čo by ste povedali na podobnú výzvu v OKTÓBRI. 

Ďakujem už dopredu za každé vaše slovo. A želám vám všetkým radostný, už pomaly jesenný čas. 


2 komentáre:

  1. Díky za shrnutí výzvy! Já jsem pro další výzvu určitě, a pokud mě to dotlačí se víc modlit a soustředit na růženec, tak tím lépe. Ani už nemusím vyhrávat ceny, i když knížky se vždycky hodí. :-) K tomu je říjen asi můj nejoblíbenější měsíc. Přemýšlím jen, jak to víc a lépe zpropagovat. Možná by to mohlo zpropagovat samo knihupectví, protože nejspíš mají větší dosah. A i tyto akce, pokud jsou nějakým způsobem zaměřené soutěžně, potřebují něco jako "ohlášky". :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za odpoveď. :)
      Teším sa z tvojho nadšenia na október.

      Tiež mi napadlo, že asi poprosím vydavateľstvo o pomoc s propagáciou. Ja asi nemám až tak veľký dosah medzi slovenskými katolíkmi/katolíčkami. :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...