piatok 1. januára 2021

PF 2021



*** *** ***
Pravé svetlo, ktoré osvecuje každého človeka, prišlo na svet.
A tým, ktorí ho prijali, dal moc stať sa Božími deťmi.
[Jn 1 : 9, 12]

Želám každému z vás (a takisto nám), aby nám po celý rok žiarilo pravé svetlo a osvetľovalo každý náš deň. 
*** *** ***

Aj keď sa bude diať (alebo nediať) čokoľvek, verím, že sme stále v Božej ruke a že všetko, čo nás postretne je tu z nejakého dosť dobrého dôvodu. Že nám "všetko poslúži na dobré". A že keď nikto z nás "nedá svojmu dieťaťu hada namiesto ryby, alebo škorpióna keď si pýta vajce", tak ani náš dobrý Otecko nebeský nám nedá niečo, čo by bolo naozaj zlé. 

Áno, dieťa sa durdí, keď nedostane do ruky ostrý nôž, ale len plastovú napodobeninu, alebo plače od bolesti, ak sa tým ostrým nožíkom poreže. A napr. tínedžer nechápe, prečo nemôže hrať videohry celý deň, a ak napriek zákazu vybehne von neprimerane oblečený, alebo sa pod ním preborí príliš tenký ľad, musí si to potom odtrpieť v posteli... ale rodič verí, že svojmu dieťaťu dáva len to najlepšie. A takisto náš nebeský Ocko nedovolí, aby sme trpeli zbytočne.

Preto prosím o svetlo, aby sme dokázali vidieť to dobré
Aby sme dokázali kráčať po ceste dôvery, lásky a vďačnosti - ktorá nás povedie do pokoja a radosti.

Radostný nový rok, priatelia!   


Ešte sa s vami podelím o obrázky mojich tohoročných novoročných pozdravov. 

Pôvodne som mala v pláne posielať len obyčajné vianočné pohľadnice, ale ako som už spomínala (P - ako pošta) - v tom pravom čase keď ich bolo treba napísať, som pripravené pohľadnice nikde nevedela nájsť (nakoniec sa predsa našli, ale až dávno po sviatkoch). Tak som poslala len tých niekoľko, ktoré som našla doma z minulých rokov, a zopár vyvoleným tvorivým dušičkám som sa rozhodla pozdravy vyrobiť - už nie vianočné, čo by som nestihla, ale novoročné. 


Tentoraz som skúsila vyrobiť vianočný / zimný ornament zo zažehľovacích korálikov. 

Nečakala som, že s tým bude toľko patálií pri zažehľovaní. Neviem, či som mala slabo rozpálenú žehličku, podložky s nešťastne usporiadaným priestorom na koráliky, staré koráliky, alebo už starnúce neskúsené ruky (už je to riadna doba, čo som zažehľovala naposledy - link, link), ale vzorky, čo som si pôvodne vymyslela sa stále rozpadávali a aj po upravení nie vždy chytili korálky k sebe, takže som viaceré ozdoby musela niekoľkokrát opravovať a potom sa už len modliť aby prežili cestu slovenskou poštou.

Ale nakoniec som s výsledkom spokojná. Až tak, že chcem niektoré z nich ukázať aj vám. Nech sa páči.






Tak ešte raz: 

Radostný rok a svetlo (Kristovej lásky) nech žiari pre vás / vo vás!


1 komentár:

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...