sobota 31. marca 2012

Vtáčie kŕmidlá naposledy - vyhodnotenie ankety a losovanie

Ešte raz ďakujem všetkým vám, ktorí ste sa zapojili do súťaže o naj- vtáčie kŕmidlo. každý jeden obrázok ma veľmi potešil a každá z vás si zaslúži odmenu za prácu, ktorú ste si s kŕmením vašich operencov dali.
Preto vám všetkým posielam aspoň tento diplom:


Pretože naozaj boli všetky vaše kŕmidlá najkrajšie!

*****
A teraz k výsledkom ankety
Po pripočítaní hlasov, ktoré sa objavili len v komentároch, ale už nie v ankete je poradie nasledovné:
Po jednom bode dostali Zdislava, Miya, Mariana a Hlubunda. Dva hlasy získala Nadja s jej navlečenými girlandami, tri hlasy sa ušli Gabi a Dáji. A s ôsmimi hlasmi suverénne vedie Otília s jej úžasným nadšením pre tento projekt. Už teraz sa môžete tešiť na jej hosťovský článok (rozhovor?) o donedávna neznámom nadšencovi z ich prešovského sídliska. 

Otílii teda posielam sľúbenú odmenu. (Zatiaľ vám neukážem, čo to bude, aby sme neobrali Otíliu o prekvapenie. Ale nebojte sa, určite sa pochválim dodatočne)

*****
Druhú odmenu pošlem, ako som sľúbila, tomu z vás, koho vyžrebujeme v tajnom žrebovaní. . 

Keďže máme Kvetnú nedeľu,
aj vaše mená som napísala na symbolické kvietky
 

Pre úplnú nezaujatosť sme lístky s menami zapečatili

Osudím bolo vedierko vtáčej potravy...

A aby bolo úplne vylúčené ovplyvnenie z mojej strany, víťazný kvietok vytiahol z "osudia" môj syn. 



Víťazom sa stáva...



Hlubunda a z Chaloupky na vršku! Gratulujem! 
Jej odmenu vám tiež ukážem až neskôr, keď ju dostane. 

*****
Prosím obe výherkyne, aby mi čím skôr poslali svoju poštovú adresu, aby som im mohla poslať výhru. 
Všetkým vám ešte raz ďakujem za účasť aj za fandenie. A samozrejme za to, že nezabúdate na hladných. ;-)

PS: Čoskoro sa môžete tešiť na ďalšiu súťaž. Tentoraz sa bude týkať pomoci "bezdomovcom". Teda budeme vyrábať vtáčie búdky a domčeky na pomoc rôznym živým tvorom. Trebárs aj ježkovi alebo samotárskym včelám... 

1 komentár:

  1. Leti, děkuji za milou zábavu u Tebe a výhercům gratuluji. Krásné a požehnané velikonční svátky přeje celé tvé rodině Slávka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...