streda 27. júna 2012

Yarn along - Dobrodružstvá lode Ranný pútnik

Tento týždeň som  veru veľmi nepokročila v háčkovaní. Využila som hádam len niekoľko hodín v čakárni u lekára. Ale je streda, tak sa s vami podelím.


Zakrátko už bude háčkovanie záživnejšie, ešte tri riadky prázdnej mriežky a konečne začnem vytvárať vzor. Na ovečky sa už teším. A neviem sa dočkať, kedy ich konečne zavesím na okno. No chce to ešte "pár" hodín trpezlivej práce. :)

A čo čítam?
Nedávno som kdesi videla recenziu na film zo série Príbehov z Narnie - Dobrodrružstvá lode Ranný pútnik. Zaujalo ma to. Film som síce nevidela (len prvý diel - Lev, šatník a čarodejnica), ale knihy mám prečítané už dávno. Keďže na niektoré veci, ktoré v recenzii spomínali som si už nepamätala, na iné tiež len matne, rozhodla som sa Znovu siahnuť po tejto knihe.

Večer som si ju vyložila zo synovej knižnice, ale skôr, ako som sa do nej stihla pustiť, vzal si ju synak. Prečítal ju na jeden dych skôr, ako sa prišiel spýtať, či môže ísť na počítač. Vlastne, ak sa nemýlim, stihol to ešte pred raňajkami(?). V nasledujúcich dňoch sa (znova) pustil do čítania celej série od začiatku. Už má za sebou štyri časti (ak dobre počítam).



Čo čítajú a štrikujú ostatní si môžete prečítať u Giny v Small things.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...