piatok 8. júna 2012

Domčekové tričká.



Tieto špagátové "pečiatky" (razítka - pozn. pre českých čitateľov) mi vyrobil 0no už strašne dávno (S hrôzou som si uvedomila, že už to bude rok - to to letí!) ale až tento týždeň som sa dostala k výrobe trička.

Kartón sme obstrihli čo najtesnejšie -
aby sme videli, kde "presne" odtlačok bude.

Kostolík a ohrada
- pozor na prebytočnú farbu, čo sa aj zachytila mimo špagátu!


Farbu sme naberali z jednorazového tanierika.

Nakoniec sme mi vyzdobili tričká dve. Na jednom utvoril kompozíciu sám autor (0no)...

0nova kompozícia

... Druhé som si napečiatkovala sama.

Môj výtvor z 0novych pečiatok.


Želám vám radostný víkend a veľa tvorivých chvíľok.
Leti.

................
PS: Nezabudnite sa mi ozvať, ak máte záujem o knižku Kým si, keď sa nikto nepozerá? - Giveaway ešte pokračuje.

1 komentár:

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...