nedeľa 31. októbra 2021

Obyčajné letné dni

Júl 2021 - August 2021


Želám vám radostný (už dávno nie letný) deň!

Naposledy som sa s vami podelila v rámci Prečítaného leta o knižky "O piknikoch" a tak sa myslím hodí príspevok o tom, ako sme prežívali počas leta také tie "obyčajné" dni, keď sme nechodili po výletoch a nenaháňali sa za zážitkami, ale nechali sme čas pokojne plynúť a vnímali svet okolo seba. Mihne sa tu trocha dobrého jedla a dokonca sa objaví aj nejaká tá deka v tráve. 

Väčšinu obrázkov som fotila vďaka instagramovej výzve rádia "BustedHalo" #BHSummer21. Bolo fajn všímať si život, svet okolo seba a plánovať aj niektoré aktivity inšpirovaná témami na každý júlový deň. Ale teraz vám už ukážem niekoľko obrázkov tých našich "obyčajných letných dní".



Summer plans / Moje letné plány: Veľa čítať, tráviť čas na balkóne, žiť.

Outside My Window / Z môjho letného balkóna


Al Fresco: Raňajky na balkóne


Summer Recipe: Môj obľúbený jogurtový pohár

Hometown. Nasleduje niekoľko obrázkov môjho mesta.





Summer Night: Večer na balkóne



Sacred Space / Posvätný priestor

Morning routine + Favorit Food / Ranná rutina + Obľúbené jedlo



Spiritual book.
Podelila som sa o zbierku básní od Milana Rúfusa - Ako stopy v snehu.

Going Green. Čerstvé bylinky na mojom balkóne.



Someone I Love. Moja mama. A v pozadí Ježiš a jeho Matka.

Summer Essential / Esencia leta (letná nevyhnutnosť)

Pre mňa je neodmysliteľnou súčasťou leta voda. V akejkoľvek podobe.




Our Common Home / Náš spoločný domov
Chalúpka, kde radi trávime spoločný čas.

... vonku i vnútri. Napríklad pri stolových hrách.

Otec so synom hrajú Memoir - podľa skutočných bojov II. Svetovej vojny.


Hobby (Ilustračný obr.)

Animal. Nemala som práve poruke živé zviera,
ale táto plyšová ovca nám často robí spoločnosť na (letných) cestách.

Happy Place / Miesto, kde som šťastná
Naša chalúpka. (Tu: "Sedím na hojdačke a je mi dobre.")

Reconnect + Time Well Spent + Gods Timing
Na prechádzke s modlitbou v Božej prírode.
Vychádzajúci mesiac. Striedanie dňa a noci, leta a jesene...

Pri pohľade na takéto krásy v prírode (vychádzajúci mesiac, diaľka hôr, prepracované detaily i nekonečnosť vesmíru...) mi vždy v hlave beží pieseň inšpirovaná Žalmom 19: 

🎶
"Nebesia rozprávajú, "Boh je slávny!"
Obloha hlása dielo Jeho rúk. 
Deň o tom novému dňu dáva správu.
Stvorenie nemôže naň zabudnúť.
🎶

Song in My Head / Pieseň v mojej hlave
+ Favorite Bible Verse / Obľúbený verš z Biblie
(Obr.: 
Vychádzajúci mesiac nad chalúpkami)

Želám vám radostné dni a veľa milých spomienok na každé obdobie vášho života


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...