piatok 31. decembra 2021

Okolo-vianočné obrázky



Želám vám radostný deň!

Tento rok som sa nesnažila dokumentovať naše Vianoce pre blog. Jednoducho som dni prežívala tak, ako išli. Ale predsa ma občas upútal pohľad, ktorý som si odfotila. Niektoré z mojich obrázkov môžete vidieť aj vy.


Posledné adventné dni. Večerná chvíľka modlitby. Na adventnom venci už svietia všetky štyri sviečky a Matka pokorne bdie nad svojimi deťmi.


Po návrate z rorátnej sv. omše obdivujeme ranné zore.




Pečieme... Nie veľa. Len medovníky a drobné slané pečivo z tvarohového cesta podľa receptu v Rebríku z r. 2002. (Alebo to bola Včielka?). A neodmysliteľný "metrák" na želanie.





Stromček... a pod ním Betlehem po babičke. Mesto (Jeruzalem) vystrúhal babičkin brat. Jaskynku a kopce vedľa dotvorila moja mama kašírovanou technikou. Aj trávičkový koberec pred maštaľkou jej jej dielo.


♫ ♪ "Ježiško maličký..."♫ - Klaniam sa ti, môj Kráľ.

Ďalšie prázdninové dni prežívame na chalúpke. Je tu krásne!



Pre zmenu večerné zore


Pozorujeme svet. Zvieracie stopy, aj prekrásne večerné zore. Chodíme von, dýchame, čítame, (píšem blog ;-) ), varíme, pečieme... a tiež sa spolu hráme spoločenské hry. Niečo sme našli pod stromčekom, iné hry nás tu už čakali. A samozrejme sa modlíme. Najmä k malému Ježiškovi - nášmu novonarodenému Kráľovi.





A samozrejme sa modlíme.
Najmä k malému Ježiškovi - nášmu novonarodenému Kráľovi.


Želám vám, nech vás novonarodený Kráľ naplní svojim pokojom, láskou a radosťou dnes i po každý deň ďalšieho roku, ktorý nás onedlho čaká.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...