streda 15. januára 2014

Radôstky všedných dní

Čas plynie ako obvykle v rytme denných povinností i nejakých tých "nepovinností". Tento týždeň mám mladého v švp a zdá sa, že mamičke už syn trošku chýba... Aspoň že sem tam stretnem po byte nejakých tých plyšákov. Občas aj pomôžu pri domácich prácach. ;-)
(Pozn. pre dospelých: Nebojte sa, nie naozaj, ale pohľad na ten ich plyšový úsmev a spomienka na spoločné chvíle s ľuďmi ktorých mám rada dokáže zahnať šeď každodennosti.)

S takými pomocníkmi ide vešanie bielizne od ruky - a veselo.


Vďaka, že sa ešte stále viem hrať.
Vďaka za veselosť, za radosť z práce, za mojich drahých.

Ďalšiu radosť mám v kuchyni na okne. Už od nového roka mi takto krásne kvitne hyacint, čo som dostala k meninám. Vďaka zaň i za toho, od koho ho mám! :)


 A keď mi chýba živý tvor, vždy sa môžem porozprávať s andulkami. Tiež pôvodne patrili synovi, teraz sa o ne starám ja. Dnes dostali novú hračku. Zatiaľ sa jej boja - ako všetkého nového. Ale verím, že čoskoro si zvyknú a veselo ju rozhryzú. Výroba bola jednoduchá - Navliecť na vlákno lyka (môže byť aj prírodný špagát) prúžky farebného papiera (použila som netoxický farebný papier z detskej sady "školských farebných papierov") striedavo s hrozienkami, suchými cestovinami alebo/a kúskami postrihanej slamky na pitie. Na koniec priviazať malý zvonček a atraktívna hračka pre malé vtáky je hotová.


 
Anduláci sú zatiaľ "v bezpečí" v opačnom rohu klietky. :)

Som vďačná za všetky každodenné chvíle. A samozrejme aj za tie nie každodenné. Ďakujem za čas trávený so svojim synom, aj za čas trávený prácou pre neho. Dnes tiež ďakujem za chvíle bez neho - keď si znova a viac uvedomujem, aký vzácny dar je život, ktorý smieme dať a viesť cestou k samostatnosti. Som vďačná za čas, ktorý môžeme prežívať spolu my rodičia - čas "len pre seba navzájom". Ďakujem za večery, za prechádzky, spoločné jedlo, spoločný film... i za čiapku, ktorú štrikujem.

Ďakujem aj za vtáčikov za oknom, čo chodia zobkať do kŕmidla. Prinesú vždy toľko života a radosti. Aj za všetky živé tvory a všetku stvorenú krásu...

Chcem ďakovať každý deň všemohúcemu Darcovi. Nezabúdať. Ale premieňať svoj čas na bohoslužbu - rozmanitým spôsobom, vždy inak, ale vždy s láskou.

Radostné dni prajem aj vám.
Leti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...