streda 7. novembra 2012

Náhodné foto - Usmievavý list

Keď som šla včera večer domov, padol mi pohľad na zem, na jeden z množstva spadnutých listov. A div sa svete - ten list sa na mňa USMIEVAL. Najskôr som mala podozrenie, že sa niekto hral s liehovou fixkou, tak presvedčivo ten úsmev vyzeral v nočnej tme. Ale keď som sa prizrela bližšie, zistila som, že toho smajlíka tvoria dierky - azda vyhryznuté nejakým hladným živočíchom.


Chcela som si ho odfotiť na mieste, tak ako som ho našla na chodníku. Ale nemala som fotoaparát, len mobil bez prisvietenia a svetla nebolo ani toľko, aby na obrazovke bolo vidieť aspoň niečo. Tak som si list vzala domov, aby som ho mohla ukázať aj vám.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...