streda 29. februára 2012

Všetky farby - február

.

Znovu som sa pokúsila spolu so Sonjou zachytiť krásu stvorenia. Tentoraz je to v skromnej zamrznutej farebnosti.

Ešte sa len učím, ako vyrobiť koláž. Používam program Picasa a zatiaľ viem využívať len automatiku. Ak má niekto viac skúseností a chcel by mi poradiť, ako lepšie upraviť kolážový obrázok, vaše rady privítam s otvorenou náručou. :)

Radostné dni a krásny marec vám želám.
Leti.

PS: Nezabudnite mi poslať vaše kŕmidlá. Záver súťaže sa blíži!

5 komentárov:

  1. Leti, ja používam Photo Scape, ale tiež sa učím za behu spôsobom pokus-omyl...:)
    Inak, krásne zamrznuté momenty:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Photo Scape nepoznám. Žeby som vyskúšala...? :)
      Vďaka.

      Odstrániť
  2. Krásné Letitia, u nás už tolik ledu a sněhu není. Mám pocit, že únor byl na focení nejnáročnější, proto taky ten mech - už nebylo co fotit :-)
    Já většinu fotek pořizuji během naší dvacetiminutové cesty z domu do školky. Není to žádná exotika, jenom krása v detailech.
    Já jinak taky používám Photo Scape. Je to zdarma ke stažení na netu a není to tak složité jako jiné foto-programy. S Picassou jsem nikdy nepracovala.
    A ty krmítka, to jsem něco prošvihla. O ničem nevím. Musím se přidat rozhodně, protože jsem dostala nádherné krmítko od rodičů....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja v poslednom čase tých "bežných ciest" toľko nemám. Ak, tak väčšinou električkou a za šera... A hlavne väčšinou nemám so sebou foťák, čo ma často mrzí. Aj preto sú moje februárové fotky trochu staršie, teraz už máme aj u nás takmer jar.
      Ale tých bežných krásnych detailov je okolo nás naozaj hodne.

      Možno si skúsim stiahnuť ten Photo Scape.
      Kŕmidlá budem zbierať do 10. 3., tak to ešte hádam stihneš. Ak by nie, ozvi sa a trošku počkám... ;)
      Zadanie je tu: http://letitia-tiba.blogspot.com/2012/01/vtacie-krmidla-po-druhy-raz-vyzva.html

      Odstrániť
  3. Mila Leti, moc krasna kolaz a moc krasne ledove fotky. Ja jsem v unoru nevyfotila skoro nic. Tedy nic venku. Ucim se chybami....takze se nadru :). At ti jde foceni stale tak dobre a jeste lepe.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...