streda 12. októbra 2011

Maľované taniere...

Na našej chalúpke sme chceli mať čo najviac vecí, ktoré ponesú stopu našej vlastnej tvorby. A tak, pri rozhodovaní aké taniere tam zadovážiť som veľmi rýchlo rozhodla, že chcem celkom obyčajný (lacný) porcelán, ktorý si sami pomaľujeme. Podľa možnosti aby sa každý z nás podieľal na tvorbe aspoň jedného tanierika.

A keď už to rozhodnutie padlo, neobsedela som doma, ale hneď na druhý deň som sa vybrala do blízkeho obchodu s potrebami na tvorenie a kúpila som si sadu základných farieb na porcelán. Samozrejme, nemohla som nechať farby nevyskúšané, hneď ma svrbeli prsty. A tak som vytiahla z kredenca staršie dezertné tanieriky, ktoré sme kedysi (keď som mala cca 7 rokov) s mamou maľovali na akomsi keramickom kurze. Bežne ich používame a umývame v umývačke, takže už boli hodne opotrebované, farby vyblednuté. A tak som sa pustila do ich obnovy. Po synovom návrate zo školy sa tiež chytil do práce. Takže máme teraz tanieriky ako nové. :)



Babičkin ľudový motív

Rekonštrukcia "môjho" slniečka z r. 1977

0nov výtvor

Skúška bodkovania


Babičkin abstraktný motív

Krátko na to sme v Tesku kúpili jednoduché taniere za pár eur. A hneď sme sa aj pustili do diela. Pravda, väčšinu tanierov som musela ozdobiť sama, ale aspoň malý podiel na zdobení a hlavne pri výbere farieb mali aj chlapi. :)

Ešte umyť... (farby prežili ;) )

... a môže sa jesť.

Pôvodne biela misa domaľovaná, do partie.

Konečne sú nasťahované v kredenci. :)

Želám vám radostný deň. A dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...