štvrtok 13. októbra 2011

Filetové zvieratká

Keď som čakala bábo, začala som mu háčkovať zvieratká filetovou technikou. Vzory som čerpala z maľovaných krížoviek. Pôvodný úmysel bol naaplikovať ich na paraván za postieľku, aby bábätku neťahalo od steny. Prípadne ich použiť ako ozdobné vrecká...


Papagáj

Ryba

Macko

Vtáčik

... Ale akosi k tomu nikdy nedošlo, dokonca som na uháčkované zvieratká zabudla. Našla som ich len nedávno, ale bábo medzičasom vyrástlo na statného tínedžra a milé zvieratká ho už veľmi neoslovujú.
Čo s nimi? Poradíte mi? Zatiaľ mi napadlo len použiť niektoré z nich ako aplikáciu napr. na tašku...



Síce potom nebude vhodná ako príležitostná sieťovka do kabelky. Aplikácia je priveľmi hrubá, takže objem zloženej tašky sa dosť zväčší. Ale mohla by slúžiť povedzme... na niečo, čo ponesiem už z domu.
Ale tašiek nepotrebujem 5. Takže aj tak to chce ešte nejaký nápad...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...