utorok 3. mája 2022

1. máj



Radostný deň vám želám! 

Každý rok ma fascinuje, ako rýchlo sa na jar príroda zobúdza. [link] Ako za dva dni z takmer zatvoreného púčika vyrastie prvý list. A tiež tá presnosť. U nás na chalúpke prichádza jar trochu neskôr ako "na dolniakoch". Púčiky lipy pred našou chalúpkou sa rozvinú takmer vždy presne na prvého mája. Ani tento rok som si nenechala ujsť príležitosť a odfotila som si ich pred, aj po. Aha:

29. apríl 2022




2. máj 2022




Celkový záber na našu lipku


Pridávam aj niekoľko ďalších jarných (rozkvitnutých) obrázkov.
 
Rozkvitnutá slivka



Smrekovec opadavý (Červený smerk)


Hyacint



Žltá fialka


Moja vŕba z prútika [link] prežila u nás už piatu zimu.

A rastie.

Už je vyššia ako ja. :)

Drahý skúša nové svetlo na verande.

A nemôžem vynechať ani obligátne prvomájové čerešne. Áno, aj pusu sme si dali. :)




A to je už na dnes všetko. Želám vám veľa radosti a nech aj vaša láska rastie a kvitne ako tá jarná príroda.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...