štvrtok 3. augusta 2017

Môj maličký kúsok krásy

.

Môj maličký kúsok raja. Krása, ktorá ma verne čaká a o ktorú sa smiem starať. Kúsok života, kúsok zeme, kúsok ženskosti. Hneď pri bránke nás vítala krásne rozkvitnutá skalka. Rastlinky z rôznych kútov sveta, ktoré som si priniesla zo svojich ciest. Sukulenty z Lurd, z Assisi, z Fatimy ale aj z Chleba, Havranej skaly, či zo Skalky pri Trenčíne... Mnohé práve teraz krásne kvitnú, robili mi počas dovolenky radosť. Niečo z toho sa pokúsim ukázať aj vám.




Tento krásavaec pochádza z chorvátskej Klenovice.

A tento len z vedľajšieho kopca - z Havranej skaly.

Na doplnenie aj čosi väčšie. 


Takto sa tam "babrem v zemi".


Prišli ma navštíviť aj motýle... 

... a včielky. 

Levanduľa bola plná včiel. 

Výsledok opeľovania - prvé jabĺčko! 

Ďakujem vám za návštevu a všetkým želám radostné dni (plné radosti zo života) a pokojné noci.


4 komentáre:

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...