piatok 24. marca 2017

Krížová cesta - La Salette



V minulom článku som vám sľúbila, že ďalšie obrázky krížovej cesty z La Salette vám ukážem v novom príspevku. Nuž, dnes plním svoj sľub. Rozhodla som sa, že každý pôstny piatok pridám post o niektorej kalvárii, ktorú sme tento rok navštívili. Začínam síce s miernym oneskorením a už mi tých piatkov do Veľkej noci veľa neostalo. Ale možno doplním články aj spätne k piatkom, ktoré už boli. Zásoby materiálu z celého uplynulého roka mám.

Ale teraz už ku kalvárii v La Salette. Ako som už spomínala, je umiestnená na mieste zjavení "krásnej panej" v alpských vrchoch. Kalvária je tvorená jednoduchými bielymi krížmi, ktoré majú uprostred malý kovový reliéf zobrazujúci jednotlivé výjavy krížovej cesty Krista Pána. Jednotlivé zastavenia (kríže) sú umiestnené dosť nahusto, medzi miestom zjavenia Panny a miestom, kde sa vzniesla do neba.

Tentoraz sme neprechádzali v modlitbe od jedného zastavenia k druhému, keďže sme nemali vhodnú obuv na brodenie sa snehom, ktorého tu bola ešte stále dosť vysoká vrstva. Musíme sa teda uspokojiť len s celkovými zábermi zdiaľky.  

Začiatok krížovej cesty pri mieste zjavenia


Cesta kríža pokračuje do svahu (spolu s pastierikmi/vizionármi)

Až na miesto, kde sa "krásna pani" vzniesla do neba


Celkový pohľad

V nasledujúcom článku budem pokračovať obrázkami krížovej cesty z baziliky v La Salette. A potom sa už môžete tešiť na reportáž z Lurd. Želám vám radostný a požehnaný pôst.

Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...