nedeľa 9. februára 2014

Zbohom, Starý most 2. - Petržalská strana

Voľajako sa mi kopia resty. Aj tu na blogu. Napríklad minule som vám sľúbila fotky Starého mosta aj z druhej - Petržalskej - strany. Mám ich nafotené už bez mála mesiac a až dnes konečne prišiel čas zverejniť ich. Dosť možné, že sú už neaktuálne. Aj keď nemám pocit, že by sa s tým rozoberaním nejako prudko hýbalo. Vraj bola mostná konštrukcia v tak zlom stave, že ju musia najprv spevniť, aby sa im nerozpadla počas rozoberania. Zatiaľ mesto využíva čas na rozbitie priľahlých ulíc v Starom meste (uzávierka Štúrovej ul. - aj z týchto prác snáď čoskoro prinesiem obrázky).

Ale dosť bolo rečí, tu sú fotografie.

19. 1. 2014

Chodníková čast mosta uložená na brehu pod mostom.
 

 

Vstup zakázaný.
Železničná časť (koľaje) ešte stojí.


Cýbajúca časť chodníka a cesty nad ľavým brehom.



   
Panoráma Bratislavy sa o krátky čas zmení.

Fotila som počas "nedeľnej prechádzky". Bol to vlastne taký okruh - po nábreží k Novému mostu (pardon, stále si neviem zvyknúť, že sa už "zas" volá Most SNP). Cez most do Petržalky a popri brehu Dunaja k mostu Apolo. Cez ten sme sa dostali späť na pravý breh Dunaja a domov. Zistila som, že aj Apolo je vcelku fotogenický. Zvlášť niektoré detaily (uhol pohľadu) ma zaujali.


Most Apolo


Pohľad z mosta Apolo na prechádzajúcich sa po hrádzi.


Tu niekde nás prekvapil pohľad na vtáčiu búdku.

To je ona. Dúfam, že sa tu niekomu dobre býva.
 
Pohľad z momentálne najnovšieho bratislavského mosta (Apolo)





Neodolala som vyfotiť si aj túto "patinovanú" tabuľku.

Je to pamiatka na chemickú továreň Apolo,
zničenú pri bombardovaní Bratislavy.

Želám vám radostné dni. A aby ste svoje mosty k druhým ľuďom radšej stavali, ochraňovali, vylepšovali... ale nebúrali.

Majte sa pekne.
Letitia.

1 komentár:

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...