piatok 14. júna 2013

Uzlíkovaný náramok

Inšpirovaná vecičkami, čo som videla v Medžugorí...

Ruženec z originál Medžugorských kamienkov
(kúpený v obchodíku s ručne vyrobenými vecičkami).

Náramok s desiatimi guličkami...
(Kúpila som ho od našej "domácej")

... skúšala som aj ja uzlíkovať.

Najprv som musela naštudovať techniku...

... potom skúsiť na vlastnom.

Pomohli mi aj spomienky na knižku
Vysoká škola dievčenskej zručnosti (kapitola uzlovanie).

Svojho času som ju považovala hádam za najdôležitejšiu knihu.
Dodnes z nej často čerpám inšpiráciu, alebo skúsenosť.

Chcela som, aby bolo zjavné, že náramok slúži (aj) na modlitbu,
preto dostal drevený krížik zo staršieho prívesku.


Postup, prvé pokusy ešte bez korálok a rozrobený náramok som nefotila. Teraz mi je to trochu ľúto, že vám ich nemôžem ukázať. Možno by ste si aj vy skúsili uzlíkovať. ;) Až sa niekedy pustím do niečoho podobného, hádam nezabudnem a nafotím.

Želám vám všetkým radostný deň a veľa zdaru pri pokusoch o veci, ktoré si chcete skúsiť... 
Vaša Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...