streda 10. apríla 2013

Menovky pre semenáčiky

Zdá sa, že jar konečne dorazila. ukázalo sa slnko, denné teploty sa vyšplhali do plusových hodnôt a počasie sa strieda, ako ... v apríli. :)

A ja tu mám zase jednu drobnosť, čo som vyrobila pre svoje klíčiace rastlinky. Menovky do kvetináčikov - nech viem, kde mi čo rastie.

Moje recyklované kvetináčiky aj s menovkami

Vsadila som na maximálnu jednoduchosť.

Nájsť nejakú použitú kartónovú škatuľu z obchodu.
Nastrihať pásiky.
 
Vypísať menovky.

Odstrihnúť. Pripraviť si špajdle.

Nastrčiť špajdlu do jednej z dutiniek na vlnitej lepenke.

A hotovo.

Môžeme zapichovať do kvetináčikov.

Už viem, kde bude cukina a kde uhorky... :)

Želám vám radostný deň a "nech vám to rastie". :)
Leti.

PS: "Nebojte sa, Utorkové zamyselnie bude čoskoro. Už takmer je, len ho treba ešte trošku odležať."

2 komentáre:

  1. Správně, Leti, jaro konečně ukazuje vlásky, tak honem něco s tím! :) Jmenovky jsou prima, já to NIKDY nedělám a potom podle lístků a čichu hádám, co to je??! Proč dělat věci jednoduše, když to jde složitě :D

    Přeji krásné jarní dny! Míša

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...