pondelok 17. septembra 2012

Napájadlá - len do konca septembra!


Pozor, nezabudnite! 

Ak máte vo svojom okolí napájadlo (pre vtáky, alebo aj pre iné zvieratá) 
a chcete sa s ním zapojiť do našej súťaže / výstavky
máte posledné dva týždne na to, 
aby ste mi poslali jeho fotografiu.


Ak máte napájadlo zverejnené na webe (obrázok, alebo blog), postačí, keď vložíte do komentárov link, kde môžeme vaše napájadlo nájsť. Ak nie, môžete poslať obrázok na môj mail: letitia.tiba (zavinač) gmail (bodka) com .

Zatiaľ je pravdepodobnosť výhry veľmi vysoká, tak neváhajte, a pridajte sa k nám!
Odmenu pošlem znovu dvom výhercom - jeden vyjde z ankety v ktorej budete rozhodovať vy, moji čitatelia, druhého vylosujem v spravodlivom žrebovaní.

******

A čakanie na uzávierku si spríjemníme ešte niekoľkými tipmi z éteru. Možno niekomu z vás poslúžia pre budúce leto:

Na hobby.idnes.cz ma zaujala záhrada s miskami na vodu, ktoré sú vlastne zvláštne tvarovanými kameňmi. "Jsou v podstatě pozůstatkem někdejších kulovitých kamenů, které se rozpadly podobně jako cibule do podoby nestejně mocných slupek či skořepin," hovorí majiteľ záhrady. Stačilo ich len nájsť v prírode a priniesť na záhradu.

Zdroj: hobby.idnes.cz

Zdroj: hobby.idnes.cz

Aj ďalšie napájadlo - tentoraz odliate z betónu som našla na hobby.idnes.cz.

Zdroj: hobby.idnes.cz

Ďalšie inšpirácie som našla na stránke časopisu Chatař-chalupář. Zaujalo ma napríklad toto netradičné kryté napájadlo:

Zdroj: chatar-chalupar.cz

 Prípadne sa môžete inšpirovať ponukou rôznych záhradných doplnkov z článku Co se líbí v zahradě:

Zdroj: chatar-chalupar.cz

Zdroj: chatar-chalupar.cz

Zdroj: chatar-chalupar.cz

Zdroj: chatar-chalupar.cz

Želám vám radostný zbytok leta a pohodovú jeseň. A netrpezlivo čakám na posledné príspevky do súťaže - áno aj na ten váš! ;-)

Majte sa krásne. 
Leti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...