utorok 6. septembra 2011

Domček plný nápadov - výtvarka mini

Od dnes som mala začať učiť malé detičky. Vlastne nie tak celkom učiť. Skôr im pomáhať, aby samé objavovali čo všetko sa dá robiť s farbami a rôznymi materiálmi. "Aby v sebe objavili cit pre výtvarné umenie." Skrátka výtvarka mini.
Už sme sa na ne aj s ovečkou Bečkou veľmi tešili. :) Ale zdá sa, že budeme musieť ešte aspoň týždeň počkať, kým sa mi podarí zvíťaziť nad zákerným bacilom, čo ma neúprosne drží v posteli.
Nevadí, aj keď o čosi neskôr, verím, že si spolu užijeme kopu zábavy. Ovečka sa už nevie dočkať! :)

Takže, ak bývate v Bratislave alebo blízkom okolí, ak navyše aj máte (alebo poznáte niekoho, kto má) deti vo veku od 18 mesiacov do 6 rokov a chcete im dopriať zábavu s rozličnými výtvarnými technikami, pozývam vás do domčeka. Prvá ukážková hodina je zadarmo, potom sa rozhodnete, či chcete navštevovať kurz aj počas roka. Budem sa na vás tešiť.

3 komentáre:

  1. Ahoj Letitia, ja už také deťúrence nemám, škoda, bolo to krásne obdobie môjho života. Určite to bude zaujímavé. Prajem skoré uzdravenie.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mila Letitia, mas uzasne mily a obohacujici blog. Dovol mi, navstevovate Te tu, kdyz uz to nejde s ditkem v Domecku :)
    Brzy se uzdrav!
    Misha

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem, Emily, dúfam, že na budúci týždeň už to vyjde.
    Aj moje deťúrenco už z tohto veku vyrástlo. Ale ako hovoril jeden môj profesor: "Vychutnajme si ten stav, ktorý práve prežívame." Veľa radosti.

    Vitaj Misha, budem len rada, keď sem zavítaš. :)
    Ďakujem a želám radostný deň.
    Leti.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...