sobota 9. júla 2016

Leto na balkóne

.

Po dlhšom čase som zase "objavila" balkón. Mám také obdobia, keď na ňom rada trávim čas a kedy ho takmer ignorujem a chodím von akurát poliať kvety, alebo zavesiť vypratú bielizeň.

Mám to tak už od detstva. Niekedy som rada trávila čas na balkóne, mala som tu nafukovací bazénik, deku, alebo mamino lehátko. Hádzala som kamienky do vedra s vodou na polievanie a pozorovala mravce lopotiace sa s odhryzkom melóna zo šupky po našom hodovaní. A pozorovala som život vonku na detskom ihrisku pred našim domom. Inokedy som si zase dlhší čas vôbec nespomenula na možnosť vyjsť na balkón.

 Pred pár dňami som ho objavila zas. Mám tu útulné miestečko. Skladaciu stoličku, kvety, voňavé bylinky... a výhľad na secesné budovy vrátane Modrého kostolíka. Dnes som si tu užívala neskoré ráno (s ľadovým čajom podľa Florentýny) i večer pri sviečkach s najdrahším vrámci Letného lovu radostí. Dobre nám bolo. Ráno i večer. Vlastne mám veľmi rada tieto balkónové chvíľky a často mi je ľúto, keď ich dlhší čas zanedbávam.

Ľadový čaj na balkóne

Pripravený ľadový čaj podľa Florentýny
 
Moje milované kvietky

Ešte neviem ako sa volá - pricestoval s nami vlani z Chorvátska

Večer pri sviečkach


Želám vám pokojné a radostné dni. Aj večery. Krásne leto!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...