sobota 19. marca 2016

V bratislavskej prírode

Dnes sme ostali "uviaznutí" v Bratislave. Ale do prírody som chcela ísť. Aspoň na bahniatka, keď už je tá Kvetná nedeľa. A tak sme sa vybrali do "mestskej bratislavskej" prírody. Konkrétne do Petržalky. Odviezli sme sa autobusom na konečnú 99 (Ovsišťské nám.) a poza paneláky našli vstup do Zrkadlového hája. Čakala nás príjemná prechádzka pomedzi stromy, pod nohami snežienky a medvedí cesnak, k dostihovej dráhe... a potom trošku okľukou až k Draždiaku (videli sme Malý i Veľký Draždiak) - to sú jazerá - pôvodne asi štrkoviská v Petržalke. Krásna príroda, vzduch, slnko, kvety, vtáky, voda... a veľa ľudí, ktorí si tiež prišli užívať jarnú (mestskú) prírodu.

Bahniatka sme nakoniec nenašli - už sú odkvitnuté - a ani iné "ratolesti" sme neokmásali. Radšej sme všetky halúzky nechali rásť na stromoch. Doma to zvládnem aj bez zelenej výzdoby. ;-)









Kaplnka sv. Kríža - v háji

Medvedí cesnak


Túto prechádzku si zároveň zapíšem ako splnenie úlohy z Pôstneho kalendára od Florentýny (kuchařkaprodceru.cz). "Strávim aspoň hodinu v prírode".

A hneď v úvode výletu som si užila trochu stresu s dokumentáciou. Pretože som si pred odchodom zabudla pozrieť podmienku dnešnej fotografie a skontrolovala som ju až na mieste. Potom som trošku panikárila, že nemám so sebou nič prúžkované, ale môj drahý sa "obetoval" a prepožičal na fotku svoje ponožky. ;-) Vďaka!


Želám aj vám radostný víkend, peknú Kvetnú nedeľu a všetkým Jozefom, Jozefínam a iným patrónčatám sv. Jozefa krásny a požehnaný sviatok.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...