streda 26. augusta 2015

Upratujeme - S drôtom v kuchyni.



Na prvý pohľad obyčajná skrinka pod drezom. Ale ako ju efektívne naplniť? Hodila by sa polička na odkladanie umývacích potrieb, ktoré nepotrebujem tak často, aby museli byť vyložené pri umývadle, nejaký kultúrnejší spôsob na odloženie zmetáčika a lopatky, aj papiere na čistenie zeleniny by uvítali vlastný priestor, kde ich ľahko nájdem a nepomiešam s odpadkami... A tak som vzala do ruky drôt, a čo mi chýbalo, to som si vyrobila. 




Na dvierkach visí drôtená minipolička na pár drobností. (Asi som ju predsa mohla urobiť o jedno poschodie vyššiu. Možno nabudúce.) 

Drôtené očko na zavesenie "recy-vedierka"...

... do ktorého odkladáme vrchnáčiky - "do zberu".

A pod ním stojan na nepotrebné papiere,
ktoré poslúžia pri čistení zeleniny.

Na druhých dvierkach je nepremokavá "recy" škatuľka...

... na mokré veci.
Môže tu byť hubka na riad, poloprázdna fľaša od Jaru a pod.

Z drôtu som vyrobila len takýto jednoduchý držiak na mieru,
do ktorého sa škatuľka jednoducho vloží.

Drôtený vešiačik na lopatku a metličku.



Teraz si v skrinke ľahšie udržím poriadok.

Radostné dni a veľa tvorivých nápadov aj vám!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...