štvrtok 8. januára 2015

Advent plný vďačnosti - vyhodnotenie

Vianočné obdobie sa nezadržateľne blíži ku koncu a so sviatkom "Troch kráľov" sa nám skončil aj termín pridávania súťažných príspevkov do rubriky Advent plný vďačnosti. Pravdaže rozmýšľať nad darmi, ktoré ste po celý rok dostali a ďakovať za ne môžete ďalej. A tiež, ak sa ešte niekto chce podeliť o svoju skúsenosť, budem len rada. Pridávanie príspevkov do tejto rubriky ostáva otvorené, aby aj prípadní "oneskorenci" mohli ostatných povzbudiť svojim svedectvom. Akurát už nebudete zaradení do žrebovania o knihy z vydavateľstva Kumrán.

Do súťaže sa so svojimi inšpiratívnymi príspevkami zapojilo sedem prispievateľov: 

1. Mária-Irma Danieliszová - Za čo som vďačná roku 2014
2. Martin Lojek - Vďačný za Aničkinu trpezlivosť
3. Ľubomíra Lorenčíková - Za čo som Bohu vďačná v roku 2014
4. Monika K. - Za čo som ti vďačná
5. Eva Baranovičová - Rok korunuješ, Pane, svojou dobrotou
6. Dominika Štefaňáková - Vďaka za jednoduchosť
7. Zuzana Komendová - Pripomínaj si dobrá, ktorými som ťa obdaril.

A kto dostane cenu? Vydavateľstvo kumran.sk nám venovalo dokopy 10 kníh, takže každému zúčastnenému sa ujde aspoň jedna zaujímavá knižka. Okrem toho som pomocou generátora náhodných čísel vyžrebovala prvých troch, ktorí dostanú kníh viac:



1. cena: 4 - Monika K.  (3 knihy)
2. cena: 3 - Ľubomíra Lorenčíková  (2 knihy)
3. cena: 7 - Zuzana Komendová  (2 knihy)

Po jednej knihe ďalej dostávajú:
Mária-Irma Danieliszová
Martin Lojek
Dominika Štefaňáková
(Ja sa svojho podielu vzdávam.)

Všetkým vám želám veľa radosti pri čítaní kníh, ale aj počas všetkého, čo budete robiť po celý rok. Nech vždy nájdete dosť dôvodov na vďačnosť a tým aj na radosť.

Eva (Letitia) Baranovičová.

_________________________
PS: Prosím všetkých zúčastnených, aby mi napísali na e-mail: letitia.tiba@gmail.com poštovú adresu kam máme poslať cenu. Ďakujem.

2 komentáre:

  1. Tento projekt bol ten najkraší do ktorého som sa zapojila a veľmi ma teší,že všetci zapojení získajú tiež knižnú odmenu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ou, chybný e-mail. - Už som to opravila, tak ak sa vám náhodou nepodarilo odoslať mi adresu, už by to malo fungovať.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...