nedeľa 3. marca 2013

Voda z Marianky - nové vinety.



Už vlani som spomínala [link], že najradšej pijeme vodu, ktorú si prinášame z prameňa v neďalekej Marianke.  Samozrejme, občas treba fľaše vymeniť za nové. A aby sme nenosili vodu tváriacu sa ako rôzne značky minerálok, fľaše dostali slušivé nové vinety. Tentoraz som plánovala vinety pripraviť v počítači a tlačiť, ale po prehodnotení ceny toneru do tlačiarne som sa rozhodla znovu pre jednoduchú verziu vytvorenú obyčajnými farbičkami.

Obyčajný papier formátu A4 som si rozdelila na tri pruhy.
Z každého vznikla jedna jednoduchá menovka.
 
Aby som nálepky trochu ochránila pred rozmočením,
z oboch strán som ich zalakovala lakom na dekupáž...

... prípadne disperzným, a keď došlo aj to, tak lepidlom na puzzle.

Zvolila som naozaj len jednoduchý nápis.


Ale na fľaši vyzerá vcelku efektne. :)

Pre spevnenie sú vinety prelepené ešte priesvitnou lepiacou páskou.

Radostný a tvorivý týždeň želám aj vám.
Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...