štvrtok 3. novembra 2011

Jeseň za oknom

29.10.2011

Všetko sa pomaly zberá na odpočinok. Aj my sme konečne vzali pani jeseň na vedomie...
Muškáty  na okne už dávno podľahli, bolo na čase poslať ich na posledný odpočinok (na kompost). Do hrantíkov sme s Onom zatiaľ napichali vyslovene zimnú trvanlivú výzdobu. Už sa teším, až ich dotvorí pani Zima a Inoväť.


31.10.2011
Aby bolo veselšie, nazbierali sme si aj trocha šípok - pre farbu.







Z "včerajšej" prechádzky s nami prišlo domov aj zopár typicky jesenných prírodnín.
Už majú svoje miesto.

Ruža sa pomaly chystá na odpočinok

Aj malá borovička - semenáčik. Hádam prežije...

Jej staršia sestrička...

V pondelok slniečko príjemne hrialo. Užívali sme si posledné teplé lúče.



Aj stavba šopy zase kúštik pokročila...


Ja som sa tešila, že môžem dokončiť kŕmidlo pre vtáčiky. Hlavne strechu, ktorú som plánovala zakryť senom. Nechcela som vláčiť seno dovnútra, ale bála som sa, že vonku sa už nebude dať sedieť. Dnes sa dalo. :)

Kostra strechy kŕmidla

Dalo sa sedieť - dokonca bez svetra.
Usilovne primotávam sennú krytinu. :)

Hotovo - už len treba kŕmidlo zavesiť, upraviť fľašu...

...a samozrejme naplniť.
Vtáčiky musia ešte chvíľku počkať.


Pohľad zvnútra.

8 komentárov:

  1. No teda Leti, u vas se ptackum musi libit po cely rok. Taky se chystame vyrobit krmitko. Na pitko uz si zvykli, tak snad i na to zobani.
    Dekoraci mate nadhernou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej, ďakujem! Len som pozastrkovala pár halúzok do hrantíkov ;-)
    Naše vtáčiky sa tiež už naučili chodiť na napájadlo - a my potom po nich musíme upratovať ;-D

    Kŕmidlo určite urobte. A nezabudnite vyfotiť. Chystám sa vyhlásiť súťaž (alebo výstavku) vyrobených kŕmidiel. Dúfam, že sa nám zíde aspoň zopár obrázkov. 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super strecha - kŕmidlová:)

    Inak, to máš pravdu, bude nádhera nádherná keď tie drôtikové ozdoby pokryje inoväť...:) Nezabudni potom fotiť!:))
    Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné krmítko! A všechno podzimní tvoření :).
    Hezký večer! M

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To máš krásnou, prostou výzdobu oken...nejvíc se mi líbí, kromě nápadu a šípků, ty háááčkované záclonky :-))))
    p.s. už ti někde visí slůvka d. Boska? :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všetky vás zdravím a ďakujem za milé komentáre.

    Kejt - záclonka je zatiaľ len jedna, aj to ešte nie je naškrobená a vytaihnutá (nedokážem ju zvesiť z okna ;) ). Druhú práve dokončievam, možno do roka budú komplet.
    Slovká som si zatiaľ uložila v maili. Ale určite si ich napíšem niekam viac na oko. Len mi strašne trvá, kým sa k niečomu rozhýbem.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teda páni! To bude šopa jak hrom! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...