štvrtok 5. marca 2020

Spomienky na leto (2019)

.

Môj blog mi slúži (okrem iného) aj ako úložisko spomienok. Ukladám si sem myšlienky, zážitky, obrazy... aby som sa mohla zase niekedy obzrieť na cestu, ktorou som prešla.

Ale už tu dlhý čas nič nepribudlo. Už to nebude tak podrobné, ako som si pôvodne myslela. Dnes si chcem uložiť aspoň niekoľko fotografií z leta. Nech jeho vôňa nevybledne úplne do zabudnutia.

Takže - Čo som robila v LETE 2019?

Písala (a kreslila) som si letný denník.
Prikázala som si, že ho budem viesť úplne slobodne. Bez snahy o čo najkrajší výsledok. Jednoducho do neho dám (nakreslím, napíšem, nalepím...) čokoľvek, čo budem mať chuť. A s výsledkom som naozaj veľmi spokojná.




Dopriali sme si rodinnú dovolenku... (viac v samostatnom blogu - link).





Krásny čas na chalúpke.









Príjemné chvíle doma na balkóne.






Zopár malých, či trošku väčších projektov.

Schiavone na flaute.

Challenge #BHSummerPhoto 2019


"I am learning English."


Ďalšie zelené chvíľky na "Vampíle".





Čas s mojimi drahými. V stretnutiach, rozhovoroch, v modlitbe...






Čítam Božie Slovo s @biblereadingchallenge (link)

Sledovali sme stretnutia v Paray le Monial. A plánovali, že budúce leto sa jedného podobného stretnutia zúčastníme. (Musím dovtedy ešte popracovať na mojej angličtine.)



Aj koncert pod holým nebom sme stihli. (Priečna flauta je moja srdcovka.)


Veľa som čítala...
Všimnite si záložku. Urobila som si ju z núdze (už veľmi dávno), keď som cítila neuveriteľnú potrebu mať "krásnu" záložku ale mala som len minimum materiálu a možností. Pod štvorčekovým papierom je obdĺžnik vystrihnutý z krabice Be-be keksov s vyrezanými lístkami. Frabičkami som potom zvýraznila ich tvar metódou frotáže.





Maškrtila som (aj keď bez cukru).
Na obrázku je nanuk = zamrznutá pomarančová šťava a mrazené jahody.


Ďalší čas na chalúpke. Tentoraz plnohodnotná týždenná dovolenka. Aj sme trochu pracovali a čo to zveľadili.


Nová dlážka na verande.


Namorená a upevnená "doska s krížom".

Úžasné denné, večerné i nočné výhľady.

Zvierací návštevníci.



Večerné chvíle s modlitbou, Božím slovom, denníkom vďačnosti....

Som vďačná za každý deň, za každý slnečný lúč, za každý úsmev človeka, za krásu, radosť, pokoj... za Božiu prítomnosť v každej chvíli nášho života.

A podobnú radosť a vďačnosť vyprosujem aj vám.


2 komentáre:

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...