sobota 13. apríla 2019

Kalvárie - mapa

Radostný kvetný víkend vám želám, priatelia. 

Tento príspevok bude krátky. Len som sa s vami chcela podeliť o mapu krížových ciest, ktorú som nedávno dokončila. Sú na nej vyznačené miesta, kde všade sme v posledných rokoch navštívili externú kalváriu. Väčšina z nich je na Slovensku, ale nájdu sa aj niektoré zaujímavé miesta v zahraničí. Či už sme sa vybrali na výlet priamo s cieľom navštíviť tamojšiu kalváriu a vykonať modlitbu krížovej cesty, alebo sme ich našli (niekedy náhodou) počas naších ciest a dovoleniek. Možno prinesiem inšpiráciu aj pre niekoho z vás. 


Na skrytej vrstve mám zaznačené aj niektoré kalvárie v našej blízkosti, ktoré by som chcela navštíviť v blízkej budúcnosti. Pravdepodobne to už tento týždeň nestihneme, ale čo nie je teraz, môže byť na budúci pôst, prípadne počas niektorého výletu v priebehu roka.

Týmto by som chcela vyzvať aj vás: Ak poznáte niektoré zaujímavé miesto s výjavom umučenia Pána, dajte mi o tom vedieť a ja si ho s radosťou zaznamenám do svojej mapy plánov na budúce pôstne výlety. (Ideálne, keby to bola celá krížová cesta - 14 zastavení. Ale pokojne môže byť aj porušená a v súčasnosti už nekompletná.)

Želám vám pokojný posledný pôstny týždeň a radostné prežitie Veľkej noci.


PS: Ak sa vám mapa v príspevku nezobrazuje správne, tu je link, kde ju nájdete: https://www.google.com/maps/...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...