piatok 20. apríla 2012

Troška tvorenia - príručná taška

Pamätáte si ešte na zvieratká háčkované filetovou technikou? Konečne som sa dostala k tomu, aby som jedno z nich použila. Túto tašku som si chcela vyzdobiť už dávno, no stále som to odkladala...
Až dnes som si uvedomila, že už nutne potrebujem novú príručnú tašku (niečo, kde budem nosiť potrebné maličkosti namiesto kabelky). A tak som kúpila a našila zips a potom aj filetovú aplikáciu. Šlo to rýchlo, raz-dva som bola hotová. Až ma to samu prekvapilo.

A tu je hotový výrobok. 


Bližší záber.

Aplikácia je zároveň vreckom na drobnosti. Len by nemali byť moc malé (aby cez dierky nevypadli) a moc farebné (aby nerušili motív) ;-)

***********

Zlákala ma link-párty Tvorivý piatok. ;-)
Tu si môžete pozrieť,
čo vytvárali ostatní. 

2 komentáre:

  1. Je kráááásná, taky bych nějakou potřebovala :-)))ale opravdu, je skvělááá,výšivka úžasná a taška bomba...pěknou neděli...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej, ďakujem za nadšený komentár. :)
    Hneď mám ešte väčšiu radosť a chuť tvoriť. :)
    Radostný deň aj vám.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...