štvrtok 30. júna 2011

Darčeky pre učiteľky.

Ono bol dnes poslednýkrát v škole. Presnejšie posledný krát na základnej škole, na rok už pôjde na osemročné gymnázium. Pýtala som sa ho, čo chce rozdávať na pamiatku a on trval na tom, že Fidorky.

Nuž, keď Fidorky tak dobre, ale aspoň pre učiteľky k nim niečo pripravím. Rozhodla som sa, že na ne ušijem vrecúška. Také jednoduché, zaťahovacie. A tak som svoj nápad predniesla synovi. Súhlasil, ale len s podmienkou, že budú pre všetky učiteľky na škole a že ani nevie, koľko ich je. Na internete som napočítala dvanásť. To sa dá, povedala som si a pustila som sa do šitia... nakoniec sme sa dohodli na siedmich vreckách, len pre učiteľky, ktoré ho priamo učili, plus dve pre animátorky z františkánskeho stretka. Bola som rada, že ich nemusím šiť 12, pretože som zistila, že je s tým predsa len trochu viac práce, ako som si pôvodne predstavovala.

A tu sú výsledky mojej práce:

Dve vrecká pre animátorky

Ďalšie pre učiteľky

A ešte jedno "bonusové". 

Najskôr som si myslela, že budem všetky vrecká háčkovať. Ale po prvom som pochopila, že dvanásť ich uháčkovať nestihnem. Ale hoci ho najprv Ono podrobil kritike, neskôr vyhlásil, že je najkrajší a dal ho pani riaditeľke. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...