pondelok 16. apríla 2012

Prvé narodeniny

Ste zvedaví, kto oslavuje?

Predsa naša chalúpka! :) Prvého apríla bol presne rok od vtedy, čo sa stala našou. Pri najbližšej príležitosti (akurát cez veľkonočný týždeň) som jej urobila zopár "narodeninových" fotografií. Ako teda po roku vyzerá? Podelím sa o niekoľko obrázkov aj s vami.

Už pri príchode nás vítali mininarcisy

Nie som si istá, či sme nevedomky kúpili takú miniatúrnu odrodu...

alebo skrátka v tomto "vysokohorskom"?...

 ...prostredí rastie všetko tak malé? 

Aj hyacint sa už chystá...

Prvý narodeninový "portrét" ;-)




Jarné okno

Príprava jarných hrantíkov

Veľkonočná výzdoba



"Hrad" pre ružu


Slimáčik z drôtu stráži medovku


Kameňov sme už vykopali hodne...

... "chlapi" z nich postavili múrik popri plote. 

A nasadili sme zopár stromčekov
(napr. jalovce za šopou)

Mininarcis a maxikameň ;-)

Chalúpka zo zadu a smriečky

Záhradka - zatiaľ nič moc neklíči... :)
(ale pažítka a petržlen od vlani  sa už zelená)


Šopa s verandou - Kedy už bude hotová?
Nejako sa to vlečie...

Vnútri - už visia aj lampy (len od minula)

Tento kútik už poznáte ;)

Aj taniere na stene ste už videli

Garniže vyrobil môj Gaudi :)

Kuchyňa je už vcelku zabývaná :)

Len lampy treba ešte inak zapojiť
(Nech tam nevisí toľko káblov)

Na kredenci staré sito, džbán a forma na bábovku. 

Zabývaný vareškovník a chňapky


Na krbe a (sušiak) nad krbom



Na schodisku...


... žalm 23


Čitateľský kútik (len lampa ešte chýba)




Izba

Výhľad

Ešte trocha kamenia - pri ceste

Zdá sa že sukulenty na "skalke" zimu prežili.


Bon voyage... :)

5 komentárov:

  1. Leti, chalupu máte krásnou. Musí to být oáza klidu. Moc se mi líbí ty věšáky. Jenom ještě drobnost - chtělas po mě adresu, zatím mi od tebe nic nedošlo, tak jen abys to věděla. Měj se krásně. Slávka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno, ospravedlňujem sa všetkým. Zatiaľ sa mi nepodarilo zásielku odoslať. Dúfam, že v najbližších dňoch sa už dostanem na poštu a všetko dostanete v poriadku.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Leti,žehnám na dálku Vašemu domečku je překrásný,málokdo má tak hezoučký ,ať se Ti v něm dobře zbírají síly pro další zkoušky života od srdce Daja.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Leti,žehnám na dálku Vašemu domečku ,ať se ti tam dobře nabírají síly k životu !Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Leti, narcisky mám taky takové... Když jsem si je ovšem kupovala- rychlené, tak byly vysoké až 30cm, ale tyhle se mi líbí víc...chaloupka je jako z pohádky... pěkné dny k

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...