štvrtok 12. apríla 2012

Kristus zmŕtvychvstal nám, Aleluja!


Konečne sa vraciam medzi vás. Dúfam, že ste si užili krásne oslavy Veľkej noci, nech už pre vás znamená čokoľvek. A želám vám veľa radosti do ďalších dní.

Ježiš žije! Radujme sa! :)





Edit: Z tejto piesne som si "požičala" nadpis. Slovenskú verziu nemám, ale po francúzsky znie výborne. :) A obrázky z Parray le Monialle... hneď by som tam šla znova! :)
(Pieseň je z tohto CD-čka  - 6. skladba) 



4 komentáre:

  1. Leti, aj váš kríž je pekne farebný, plný dobrých skutkov, blahoželám k výdrži:)
    U nás sa to pred veľkou Nocou začalo komplikovať, dokonca som skúšala aj také, že ak dnes niekto bez frflania spapá lieky a odmeria si teplotu, môže si dať večer kvietok ako dobrý skutok, ale potom sa nám to už valilo ako lavína...

    Už dlhšie si lámem hlavu, čo za špeci zvuk máš ako podmaz svojho blogu...Sú to nejaké tajomné kroky? Alebo?....

    Príma víkend Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Špeci zvuk? To bude asi ovečka (v pravom menu úplne dolu). Občas chrumká trávičku a tak. Ale zvuk sa dá jedným kliknutím vypnúť aj pre budúce návštevy (ja ho mám vypnutý).

    Vďaka za návštevu aj za komentár. Ono je dosť náročné vydržať celých 40 dní. Tiež sa nám to chvíľami zvrhávalo a niektoré dôvody pre ktoré si niektorí členovia rodiny dali kvietok boli ... povedzme zaujímavé ;-) Ale dôležité je to, aby sme si uvedomili, že chceme. A hádam ostane dobrá spomienka.

    PS: Dúfam, že sa mi podarí čím skôr opraviť Shocwave flash, aby som sa uistila, že som pridala správnu pieseň. 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak už sa mi to podarilo prehrať. Pieseň je správna. A obrázky z Parray le Monialle... hneď by som tam šla znova! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...