piatok 26. augusta 2011

Darček na privítanie

15. 8. 2011

Krátko pred mojimi narodeninami ma navštívili priatelia z Čiech (Roudnice, Kolín, Brno). Celé poobedie a takmer celú noc som ich vodila krížom-krážom po starej Bratislave. Bolo fajn, užili si aj pravú bratislavskú búrku. ;-) (Len som si na prechádzku zabudla vziať fotiacu krabičku, tak obrázky (možno) budú, až sa mi ich podarí vymámiť od niekoho, kto foťák mal)

A aby sa im u nás dobre spalo (a chutne raňajkovalo), dostali na privítanie podložky pod šálku. Ako inak, vyrobené z kuchynských obkladačiek.





Zaujala ma technika vyškrabávania bielej stopy do namaľovanej plochy. Myslím, že to vyzerá efektne :)
Farba je vypálená, takže sa kachličky môžu ľubovoľne umývať a obrázku sa nič nestane. Pokojne ho môžu strčiť aj do umývačky (podobne maľované tanieriky sme bežne umývali a umývačke a až po rokoch začala farba trošku slabnúť). Samozrejme nechýbajú filcové kolieska na spodnej strane, aby kachlička azda nepoškriabala stôl.

Spolu s podložkami som vypálila aj plechový hrnček, ktorý dostal nové modré kvetinové zdobenie - bude sa hodiť na chalúpku :) a husľový kľúč - skúšala som či sa dá naglazovať aj ozdoba vytvorená z hliníkového drôtu. Zdá sa, že to ide celkom dobre.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...