streda 29. júna 2011

Kachličky už sú na stene

Naša kuchyňa v chalúpke by sa mala čoskoro dočkať definitívnej podoby. Obkladačky sú už namaľované aj vypálené, dokonca sú už aj nalepené na stene. Minulý víkend sme maľovali a v sobotu príde stolár namontovať kuchynský nábytok.


Prinášam niekoľko záberov z budovania:

28. 5. 2011

Najprv som si skúšala na zemi, ako to asi bude vyzerať...

Definitívna podoba

31. 5. 2011
Už sa pečú...

Urobila som jednu chybu. Kachličky som maľovala v chalúpke. Ale tam nemáme pec, rúru, ani inú možnosť ako ich vypáliť, preto som musela namaľované obkladačky preniesť domov na vypálenie. Farba bola už zaschnutá, takže by sa nemalo nič stať. Každú som obalila novinami a vložila do krabice. Až doma pri vybaľovaní prišlo sklamanie. Keďže som pred maľovaním každú obkladačku umývala (je to potrebné kvôli odmasteniu) a potom som ich nechala rozložené na zemi, ostala ešte vlhkosť vovnútri v obkladačkách. Ako som ich poukladala do krabice, voda vsiakla do novín a od nej zmäkla farba. Takže niektoré kúsky obrázkov odskakovali. Musela som ich zlúpnuť a opraviť. Alebo namaľovať nové. 


 11. 6. 2011

Už sú na stene

nalepené

a zašpárované.


19. 6. 2011


Maľujeme - prvý pokus

Ale zistili sme, že nie je biela, ako biela. Dokonca ani keď kúpime tú istú značku. A tak sme museli vymaľovať ešte raz a poriadne - presne od rohu k rohu. Tentoraz sme si k tomu zaobstarali aj zakrývacie pomôcky - maliarsku pásku a igelity. A veruže sa oplatilo. Hneď bolo maľovanie príjemnejšie, keď sme nemuseli dávať pozor, aby sme nezamaľovali čo nechceme.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...