piatok 20. novembra 2020

Jesenné tvorenie



Želám vám deň naplnený láskou a radosťou. A azda aj niečím, čo vás baví.

Spomenula som si, že som vám ešte neukázala, ako som sa zabávala s gaštanmi. Je to zvyk z detstva, keď som vždy zbierala gaštany niekde v parku pri Dunaji a potom doma z nich tvorila rôzne zvieratká a postavičky. Teraz som už veľká a ani dieťa nemám v tom správnom veku. Ale každý rok, keď chystám babičkin hrob pred sviatkom Všetkých svätých, vždy tam nájdem množstvo čerstvých gaštanov. A tak si ich vezmem domov ako taký darček od mojej babičky, a potom sa ich pokúsim použiť na niečo pekné. 

Tento rok som tvorila iba takto jednoducho. Gaštany navliecť na kus drôtu, ktorý som poohýbala do tvaru srdiečka. Už mi nejaký čas visí na balkóne ako súčasť jesennej výzdoby. A mám z neho radosť. 

Nakoniec došlo aj na zvieratko :)

Venček a drôtené srdiečko pripravené pre dedka

Gaštanové srdce už visí na balkóne.






A ako to máte vy? Tiež vám gaštany podávajú ruky? Alebo máte vo zvyku iné jesenné tvorenie? Rada si o tom prečítam v komentároch. 

Želám vám radostný deň.
 

5 komentárov:

  1. Evi, krásne, píšeš veľmi pútavo. Aj z obyčajných vecí vieš urobiť slávnostnú chvíľu.Super.😊❤

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kaštany jsou pro mě takový symbol pomíjivosti... když je člověk sebere, tak jsou tak krásné, lesklé... a druhý den už jsou matné, suché... sbírala jsem nové, dokud to šlo a mnula jsem v dlaních. To je moje největší potěšení z nich.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, kedysi som bývala sklamaná, že vždy tak rýchlo zoschnú. A tiež si vždy dám dva gaštany do vrecka a potom sa s nimi celý rok "hrám" - točím (mnu) si ich v dlaniach. :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...