sobota 13. apríla 2019

Čriepky: V meste

Príjemný deň vám želám. Tentoraz sa chcem podeliť len o niekoľko blik-pohľadov na moje mesto. Dá sa povedať, že to tu žije.

Stavba novej autobusovej stanice Nivy je v plnom prúde. A momentálne dosť výrazne zasahuje do dopravy v Bratislave. Nielen, že je zatvorená cesta cez Nivy, s čím súvisia niektoré ďalšie dopravné obmedzenia, ale aj križovatka pred ňou je významne zasiahnutá stavbou. Takže moja každodenná cesta do a z práce vedie de-facto cez stavenisko. Niekedy je to dosť adrenalínové. Napríklad keď vám na ostrovčeku medzi cestami bager sype vykopanú hlinu do náklaďáku takmer ponad hlavu.





Žije tu aj príroda. Jar vidno v predzáhradkách, na balkónoch i na oknách. Kvitnúce cibuľoviny, barvenku, či sakury a magnólie som tentoraz nefotila. Ale neodolala som tomuto miniskleníčku za oknom. Fascinoval ma ten pohľad a pôsobil na mňa veľmi pokojne, tak trochu vyvážil stres zo stavby vyššie.



Ale aj tak je najlepšie vyjsť si na kraj mesta do prírody. Napríklad na Krásnu Hôrku a blízku krížovú cestu...


Želám vám radostné dni a veľa drobností, čo potešia vaše srdce...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...