utorok 8. januára 2019

Októbrové čriepky - Rosaryathon



Podobne ako vlani, aj v októbri 2018 som sa pripojila k medzinárodnej obrázkovej výzve venovanej modlitbe ruženca - rosaryathon.

Na každý októbrový deň je zadaná jedna téma a mojou úlohou je zverejniť obrázok ktorý by ju vystihoval. Poctivo som fotila a zverejňovala každý deň. Ale v tomto príspevku vám nebudem ukazovať všetkých 31 obrázkov. Len zopár, ktoré sa mi najviac páčia. Zhodou okolností boli všetky odfotené v jeden deň - na našej starej chate, kam som chodievala ešte ako dieťa. A už ako dieťa som si tu vytvárala a uchovávala vzácne poklady.

Kríž, ktorý vyrezávala moja babička z lipového dreva.

Polička nad posteľou s najvzácnejšími vecami

Najstarší ruženec - z kameniny...

... zdedený po krstných rodičoch.

Neobvyklý ruženec - vyrobený zo žaluďov

Vyrobila som ho ešte ako dieťa. Sama som prekvapená, že ešte existuje.

Ovocie ruženca...

Plody ruženca

Plody ruženca = Plody modlitby = Plody Ducha Svätého. Láska, radosť, pokoj, zhovievavosť, láskavosť dobrota, vernosť, miernosť, zdržanlivosť... Krásnych 25 rokov v manželstve, život v radosti a pokoji v Božích rukách.

Jeseň a ruženec

Jesenný kvietok. Veselé iskričky sedmokrások v zaspávajúcej krajine.

Naše miestečko rodinnej modlitby

Želám vám radostné dni. A nezabúdajte, že máte Matku, ktorá sa o vás stará a chráni vás. Všetkým vám prajem, nech sa vždy s dôverou viete vrhnúť do jej náručia.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...