pondelok 1. januára 2018

Blogerská vianočná výmena...


Pozor nejesť! V skutočnosti je to keramická kachlička.

Keď Marcelka z Nordic Passion znovu vyhlásila Vianočnú blogerskú výmenu, najprv som váhala. Bála som sa, že si pred Vianocami nebudem vedieť nájsť čas na tvorenie. A trochu ma odrádzali aj určité problémy s poštou do/z Českej republiky. Ale nakoniec sa udalosti vyvinuli tak, že som sa do výmeny zapojila.

Na svoj darček od Alice ešte stále čakám (predsa len to medzištátnej pošte trvá trochu dlhšie), ale mám informáciu, že ona môj výtvor už dostala a tak ho môžem ukázať aj vám.

Rozhodla som sa jej poslať maľované "medovníčkové" podšálky. Sú to už posledné takéto "medovníčkové" kachličky ktoré mám, a ak sa niečo nezmenilo, ani sa už ďalšie takéto nedajú kúpiť. Ale môžu byť zase iné. :)

Medovníkový domček? Podložka pod šálku.


Už sú v krabičke. Pripravené na odoslanie.

Teším sa, že sa Alici páčili (aspoň podľa mailu, ktorý mi obratom napísala) a urobili radosť. Dúfam, že budú tešiť aj naďalej, vždy keď si bude chcieť vypiť niečo dobré z horúcej šálky.


A teraz by som vám rada ukázala darček, ktorý som posielala ešte v lete. Vtedy som dostala do dvojice Romanu. Rozmýšľala som, čím by som ju tak mohla potešiť, kým som neobjavila jej celkom novučičký čerstvo založený blog V lofte. Bol ešte prázdny, ale jeho názov ma inšpiroval. Možno by sa jej páčila "stolička". Pre zmenu v čiernej farbe.

Obrázok háčkovaný filetovou technikou.
Rámik z čierneho drôtu.



Dobre zabaliť, aby sa cestou nepoškodila...


Zabalený, pripravený, snáď prežije transport bez úhony.

Tak som sa trochu pochválila. Ďakujem Marcelke a Martine, že tieto výmeny zorganizovali a teším sa na ďalšie (ak nestratím odvahu znovu sa zapojiť).

A vám všetkým želám radostné dni. Možno vyplnené tvorením, dávaním radosti, alebo jej prijímaním. Majte sa pekne!


2 komentáre:

  1. Marcela Nordic Passion1. januára 2018 o 21:12

    Opravdu hezké dárečky, pěkná práce. Krásný večer. M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Za slová chvály aj za zorganizovanie výmeny.
      Radostný čas aj tebe, Marcelka.

      Odstrániť

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...