utorok 12. decembra 2017

Zimná prechádzka



Viem, sľúbila som vám dnes retrospektívu, ako sa mi darí plniť adventné predsavzatia. No nedá mi to, aby som si sem neuložila zopár obrázkov z minulosobotnej prechádzky bratislavskou prírodou. Pri príležitosti prvej soboty a blížiaceho sa sviatku Nepoškvrneného počatia Panny Márie sme sa vybrali na Hlbokú - k Lurdskej jaskynke. A aby sme nechodili po meste, ale prírodou, zobrali sme to cez horský park. Trolejbusom na Hradný kopec a potom pomedzi stromy a popri potoku ... a ako sa ukázalo aj po snehu (tu dolu už nie je ani chýru ani slychu). Až ma prekvapilo, ako nám vymrzlo, horúca čokoláda v horárni padla veľmi dobre. A potom už len ruženec pri "mame", zopár fotografií a dolu Hlbokou na trolejbus... ale čoby! Prešli sme sa pekne peši až domov.











Želám vám radostné zimné dni.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...