nedeľa 17. septembra 2017

Nová Ann Voskampová - už o týždeň!



Radostný deň vám želám!
Chcem sa dnes s vami podeliť o jednu radosť, na ktorú som sa tešila už veľmi dlho.

Odkedy vyšla nová kniha Ann Voskampovej The Broken Way, nevedela som sa dočkať jej slovenského vydania. A teraz som sa dočkala!

Už o týždeň (21. 9.) bude kniha kompletne pripravená, aby sa rozbehla k svojim slovenským čitateľom! Objednávať môžete už dnes (dokonca s 20% zľavou v predpredaji) na www.kumran.sk/...cestou-zlomenosti.html. Ja už mám vyplnenú (a zaplatenú) objednávku a teraz nedočkavo očami posúvam kalendár, a pomaly už vyzerám poštárku, kedy mi prinesie vytúžený balíček. 


Prečo toľko vzrušenia?

Ak ste náhodou nepostrehli (čomu sa mi pri mojim nadšení nechce veriť), Annina prvá kniha Tisíc darov (The Thousand Gifts) ma veľmi oslovila. Moje rozprávanie o knihe Tisíc darov nájdete napr. tu: Knihovnička: Tisíc darov Hovorím o nej aj v blogu: Vďačný utorok 3: Veci škaredo-krásne, alebo: Vďačný utorok 4: Vďaka, že si s nami, keď sa rúca svet... Vlastne celý môj koncept Vďačných chvíľok je inšpirovaný touto knihou.

Hľadanie Božích darov vo všedných dňoch (aj v radostných, alebo naopak náročných dňoch) sa mi už stáva takmer rutinou. Zvykla som si naň a asi by som už nevedela začať modlitbu bez chvíľky vďačnosti a vymenúvania darov, ktorými ma Pán v ten deň obdaroval. No v poslednom čase cítim, že tomu ešte niečo chýba. Asi rozmer dávania. Nie len prijímať dary od Prozreteľnosti (či už v podobe darov od ľudí, od "prírody", či rôznych "náhod"...). Ale dávať. Nezabudnúť, a stávať sa každý deň Božím darom pre bratov a sestry.

Nie som si istá, či bude druhá kniha Ann Voskampovej hlavne o tomto. Možno skôr...

Zdroj: kumran.sk - Ann Voskampová, Cestou zlomenosti

Ann píše o tom, ako môžeme prežívať milosť života s Bohom napriek (alebo skôr práve vďaka!) bolestiam a zlomenostiam, ktoré nás postihli (postuhujú). Ako dôverovať, že Boh nás stále miluje. Ako byť súčasťou Jeho úžasného a láskyplného plánu pre nás, pre druhých, pre svet. Ako môžeme byť šťastní v Jeho náručí, aj keď prežívame akúkoľvek, možno nepredstaviteľnú bolesť.

On nás vykúpil na kríži. Daroval nám seba. A dáva sa nám stále, každý deň, každému jednému. A práve cez našu bolesť a zlomenosť môžeme odhaliť Jeho lásku...

Neviem, či sa už nezamotávam. Vypočujte si radšej priamo autorku tejto knihy Ann Voskampovú:





"Ann Voskampová však posledné roky cítila, že ešte chce niečo povedať a preto je tu jej druhá kniha, v ktorej nám otvára svoje vnútro a odhaľuje svoje rany. Ukazuje nám cestu k naplnenému životu uprostred našej zlomenosti. Nezakrýva, neretušuje, nepredstiera a jej úprimnosť občas vyráža dych, ale najmä dáva nádej, že nikto, naozaj úplne nikto, či už sedí v čakárni psychiatra, alebo v nezvládnutej domácnosti, nie je vylúčený z Božej lásky. Práve naopak." 
Napísala autorka blogu na www.kumran.sk

Zdroj: Blog na kumran.sk

A ja sa už teším na všetko, o čom bude Ann písať. Potom vám dám vedieť!

Želám vám všetkým radostný deň a skutočnú naplnenosť Božou láskou.


PS:
Nemusíte sa báť zlomených vecí, pretože Kristus prišiel vykúpiť VŠETKO. 

Zdroj: annvoskamp.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...