piatok 22. septembra 2017

(Drôtená) jeseň na balkóne



Dnes je prvý jesenný deň. A ja už mám (výnimočne) tiež na balkóne "jeseň". Drôtenú a gaštankovú. A trošku kukuricovú. - Našla som jednu zabudnutú vysušenú kukuricu v špajzke, tak putovala na balkón - ako dekorácia a prípadne krmivo pre hladné vtáctvo.

Kúsok poohýbaného drôtu a krása je na svete.

Kukuricu som len uviazala za šúpolie a zavesila.
V nádeji, že ju vtáky budú ozobávať, ak budú chcieť. 


Jabĺčko a lipový list. (Možno ho v zime prekrstím na srdiečko ;) )

Z druhej strany jablka je "dubový list" a gaštanková "visačka".


Bodkované kŕmidlo - už zase plním slnečnicovými semienkami
(nech sa vtáčiky vykŕmia na zimu).

Gaštanový "veniec" (vznikol z núdze) 

Musela som ich navliecť skôr ako uschnú, tak "zatiaľ" iba jedna "čiara" na drôt.
Nakoniec som to len zamotala do takéhoto "priestorového venca". 




Zároveň sú práve "kántrové dni", možnosť poďakovať za všetko, čo sme dostali v lete a prosiť o dary na jeseň. Tak teda ďakujem. A prosím.

Aj vám želám pokojné jesenné dni a veľa darov, za ktoré môžete ďakovať.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...