nedeľa 26. februára 2017

Lov "pokladov"



Počas týchto jarných prázdnin sme nikam necestovali. Ani ja, ani manžel nemáme dovolenku, a tak poctivo chodíme do práce každý deň. Ale rozhodli sme sa napriek tomu si prázdniny užiť. Aspoň prvý deň (v pondelok) sme sa tohto rozhodnutia poctivo držali a po práci sme sa vybrali na chatu hľadať staré poklady. Tie dva, ktoré som predovšetkým mala na mysli, sme nenašli (nevadí, budeme hľadať ďalej, keď bude počasie priať väčšiemu vypratávaniu). Ale niekoľko vzácností sme si predsa odniesli. Aha:

Ten vlnitý plech bola asi valcha na pranie.
Ja som to používala ako rohožku pred "bunkáčom"



Žabiak slúžil ako krhlička na polievanie.
Kúpili mi ho ako malej kdesi v Rumunsku. 

V tejto konvičke nosila mlieko moja mama,
keď bola ešte malá. 

Pôvod týchto čísel si už nepamätám. Ale sú úžasné, však?


Radostný deň a veľa objavených pokladov (nielen v starej šope, ale predovšetkým v živote a vo svojom srdci) želám aj vám.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...