nedeľa 14. augusta 2016

Croatia - ostrov Krk - Šilo

Po návrate z "južných krajín" si nachádzam chvíľu času, aby som sa o tú nádheru podelila aj s vami. Dnes začnem obrázkami mora, pobrežia a blízkeho okolia Šilo, kde sme bývali (dosah akurát na pešiu prechádzku). Myslím, že aj tak budem mať čo robiť, aby som vybrala len únosné množstvo fotografií.



Tu bývame (viď červená šípka)

Domček hneď nad "plážou"

Pohľad z terasy

Na terase


Tu sa kúpeme




Chodíme po okolí


V nedeľu bolo veterno

Prechádzka k majáku

K zbytkom rímskeho opevnenia




Kamenná "ovca" 

Musela som si ju pohladiť. :)



Obdivujeme miestne rastlinstvo


Toto asi nie je slanorožec?

Kúsok som si odniesla aj "domov"

Miestny kostolík


Prechádzky do "mesta", ochutnávanie miestnych jedál...
(Vedú pečené "sardelice")

A samozrejme tiež prechádzky po zotmení.










Želám vám ešte krásne prázdninové dni. A zase sa niekedy ozvem, aby som vám ukázala, čo ďalšie sme zažili a videli. Radostný deň!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...