utorok 29. decembra 2015

Okolovianočné dni

Vianočná relácia Doma je doma (čítajte ďalej)

Ako sme prežívali Vianoce a dni okolo? Podelím sa s vami o niekoľko spomienok.

V rámci Aktívneho adventu bol v utorok 22. 12. deň sv. Jozefa. Mali sme za úlohu pracovať s drevom. Ľubovoľným spôsobom si pripomenúť svätého Jozefa, ktorý bol povolaním stolár. Túto úlohu som splnila hneď niekoľkými spôsobmi:

- Zavesila som si drevenú ozdôbku ("Boh je láska" s ovečkou na druhej strane).
- Dokončila som povrchovú úpravu poličky, ktorú mi vyrobil môj drahý.
- Vyrobila som si závesnú dekoráciu do kuchyne - z varešky.
- A potom som ešte stihla vyrobiť prototyp skrinky za WC z vlnitej lepenky. Nebolo to vôbec jednoduché (množstvo rúrok, krivé steny), preto som naozaj rada, že sme sa nezačali trápiť hneď s drevom. Podľa vzoru z kartónu to pôjde ľahšie. A zatiaľ nám slúži lepenkový "model". Slúži dobre. :)

Aktívny advent - Strom Jesseho

Zavesila som si drevenú ozdôbku

Dokončila som povrchovú úpravu poličky...

Vyrobila som si závesnú dekoráciu do kuchyne

A potom som ešte stihla vyrobiť prototyp skrinky...

... z vlnitej lepenky

Na Vianoce sme oslavovali Vianoce...


Betlehem po babičke - Herodesov palác 

Na obed 24.12. makové rezance
 ešte kompletne ručne vaľkané aj krájané. 

Na obed 25. 12. do polievky niťovky - s novým pomodníkom!

Vďaka Ježiško! Toto bol môj najkrajší darček - z tých hmotných.

Rodinná spoločenská hra. 

Ticket to Ride - 10-th Anniversary (výročná edícia)

Tiež od Ježiška - vďaka!


Čas spolu. Pri stole, pri dobrom jedle, pri hre. Pri odpočinku, pri zábave... Sv. omša, návštevy širšej rodiny. Okrem toho každé ráno do domova seniorov - ako dobrovoľníčka vypomôcť s raňajkami cez sviatky, keď má väčšina personálu voľno. Včera návšteva kina (Star wars 7).

A ešte pred tým sme si pozreli reláciu Doma je doma v TV LUX. Nielen tak - pozerala som sa sama na seba. Bola som tam! Prvý krát pred kamerou (ak nerátame komparz v Matelkovi pred 40 rokmi ;) ). Hovorila som o vďačnosti, o knihe Ann Voskamp Tisíc darov a o mojej túžbe šíriť radosť z Božej prítomnosti v našom živote. Aj v tom vašom!

Záznam relácie Doma je doma môžete nájsť v archíve TV LUX: www.tvlux.sk/archiv/play/8866 (Moja časť začína v minúte 23:08)


Ďakujem, že ste dočítali až sem a všetkým vám želám radostné dni, pokoj v srdci a stálu istotu, že ste milovaní!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...