sobota 24. januára 2015

Zase som sa hrala s drôtom

Pamätáte sa ešte na drôtený stojan na podšálky, čo som motala pre moju kamarátku? [link] Tak sa mi zapáčil, že som bola rozhodnutá čím skôr vyrobiť podobný aj pre seba. Musela som však čakať do ďalšieho roka, kým som sa k tomu dostala. Ale už je hotový. Aj keď sa zdá, že ten prvý bol krajší. Nevadí, naopak, teším sa, že ten darovaný sa vydaril.

Aj s rokom výroby







Ešte pred tým som chcela urobiť "lôžko" pre kachličky, ktoré budú chrániť pracovnú dosku za sporákom. Ostal nám tam asi 10-centimetrový priestor, do ktorého sa akurát zmestí rad obkladačiek. Dokonca mi ostalo zopár kachličiek kontrastnej farby na ktoré som namaľovala kvetinky podobné ako na stene. Najprv som ich chcela lepiť na kus dosky, ale drôtená sieťka poslúži rovnako dobre ak nie lepšie.



Ten elektrický kábel si skúste odmyslieť,
je to ešte stále dočasné riešenie.


Hneď po dokončení - ešte na stole.

Pohľad odspodu. Nie úplne dokonalé, ale funkčné.

Ešte zopár obrázkov košíka na podšálky. V exteriéri. Na lepšom svetle. Lepším foťákom...







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...