streda 22. októbra 2014

Kŕmim. Už aj v kuchyni.



Čo sa to tam šerá za oknom? Nejaká strieška. Žeby to bolo... 

 
Áno, je to kŕmidlo pre vtáky. Nutne som potrebovala jedno aj v kuchyni. Aby som mohla pozorovať veselé sýkorky, kým varím, alebo umývam riad. Veď už chodili pýtať. Dokonca mi párkrát vleteli na balkón, hoci je zakrytý sieťou proti holubom. Ak som v tej chvíli otvorila balkónové dvere, začali splašene lietať a nevedeli trafiť von. Ale stačilo znovu zavrieť a počkať opodiaľ a vtáčik hneď urobil hop a skok, a už aj sa prešupol cez otvor o ktorom som ani nevedela.

No ale prečo nútiť vtáky, aby hľadali čo nebolo určené pre ne na miestach, kde vlastne nemajú čo hľadať? Radšej som im hneď vedľa na okno položila búdku, do ktorej teraz pravidelne sypem slnečnicové semienka.

Nápojový lístok tam majú na zmätenie.
Vlastne - pre hygienu - namiesto obrusu.


Kŕmidlo mi podľa želania vyrobil môj ochotný manžel. A hneď mi ho aj primontoval na okno. Sýkorky sa ešte trochu boja, keď popod záclonu niekoho v kuchyni zazrú. Ale poživeň si našli hneď. Zdá sa mi, že dokonca už počas práce chodili obkukávať, čo im tí dvojnožci chystajú. Verím, že vtáčiky už vedia, že okná sú tu pre ne - aby im na ne ľudia dávali dobroty. :)


Prezraďte nám, aj vy kŕmite vtáčiky? Či čakáte až kým napadne sneh?
Želám vám radostný deň.
Letitia.

1 komentár:

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...