streda 12. marca 2014

Jarné iskrenie

Niekedy mi pripadá tak ťažké vybrať len niekoľko fotografií do blogu. Videli ste to napr. v poslednom článku, kde som vás (kto si článok rozklikol) možno až zahltila fotografiami... Nuž, ale ako vybrať rozumné množstvo z 300 prekrásnych záberov, čo sme striedavo nafotili?

Ale tieto žlté krásky som fotila už v predchádzajúci deň. V sobotu v Dolných Orešanoch. Okrem krásnych výjavov krížovej cesty ma tam upútali aj tieto veselé žlté krásky...

... a "električky" (Cifruša bezkrídla).
Na blízkom strome ich boli hádam stovky nakope.

Iskerníky hlásia doďaleka, že už sa príroda prebúdza.

Aj včielka už pracovala.

Usilovne zbierala peľ i nektár.

Nevedela som sa na ňu vynadívať.

A tešila som sa spolu s ňou, že už prichádzajú teplé dni.


Detail.

Ešte raz vo väčšom rozlíšení.

Želám vám radostné a slnečné (hlavne v duši) dni.
Letitia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše milé slová. A želám radostný deň!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...